ورزش

چهره ویژه سپاهان – فولاد به دنبال تکرار شادی خاص!

بازگشت به فولادآرنا با لباس طلایی

وینگر تاثیرگذار سپاهان به دنبال درخشش برابر تیم سابق خود خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه فولاد به مصاف این تیم می‌رود.

تقابلی جذاب که با توجه به بازی‌های اخیر سپاهان و فرم ایده‌آل فولاد در شکل بازی، به نظر رقابتی درگیرانه و پرافت‌و‌خیز خواهد بود‌.

اما برگزاری بازی با حضور تماشاگران در ورزشگاه فولاد آرنا، یک سوژه جالب برای ستاره این روزهای سپاهان، فرشاد احمدزاده، خواهد بود.

فرشاد که در شانزده بازی این فصل خود برای سپاهان یک گل و پنج پاس گل به ثبت رسانده، در حالی با کاروان سپاهان راهی فولادآرنا خواهد شد که سابقه دو فصل بازی در فولاد زیر نظر جواد نکونام را در کارنامه دارد.

فرشاد در پنجاه بازی خود با لباس فولاد هفت بار موفق به گلزنی شد و پنج پاس گل هم به هم‌تیمی‌های خود داد و در نهایت با جدایی نکونام از فولاد، او هم راهی سپاهانِ نویدکیا شد.

حالا فرشاد که اولین گل خود در فصل جاری را هفته گذشته مقابل گل‌گهر به ثبت رساند و شادی پس از گل مخصوصی هم به نمایش گذاشت، در حضور تماشاگران اهوازی مقابل تیم سابق خود بازی می‌کند و باید دید آیا موفق به تکرار گلزنی در این بازی خواهد شد یا شرایط به گونه دیگری برای وینگر آماده لیگ پیش خواهد رفت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا