شهرستان ها

50 فرصت سرمایه‌گذاری قزوین در نمایشگاه گردشگری تهران ارائه شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: غرفه قزوین با ارائه بیش از ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران میزبان سرمایه‌گذاران این حوزه است.

معاون گردشگری استان:


به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری است که هر ساله برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با بیان اینکه تمرکز بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال به‌شمار می‌رود، افزود: استان قزوین با تهیه بیش از ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای معرفی و ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری در غرفه‌ای به مساحت ۳۰۷ متر در این نمایشگاه حضوری متفاوت دارد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی، گردشگری تاریخی را شامل می‌شود.

این مسئول یادآور شد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته توسط وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی گردشگری برگزار می‌شود که حضور در آنها برای علاقمندان رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و تا ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ دایر است و غرفه استان قزوین در سالن شماره ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران، فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری خواهد بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا