شهرستان ها

دانشجوی بوشهری مدال نقره مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان راکسب کرد

بوشهر- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجومعلم بوشهری توانست در مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان کشور مدال نقره کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بارها در مسابقات مختلف ورزشی در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی افتخارآفرینی کرده اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دوره دانشجویی دوره کشف استعدادها و بروز توانمندی‌های متعدد دانشجویان در حوزه‌های مختلف دانشجویان است که این مهم در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به جد پیگیری می‌شود و کارشناس مسئولان حوزه دانشجویی ما در پردیس‌ها همواره در تلاش برای کشف این استعدادها و پرورش آنها تا رسیدن به سطح قهرمانی هستند که تلاش آنها قابل تقدیر است.

درویشی در ادامه از منصوری نژاد به عنوان یکی از این استعدادهای ورزشی نام برد و بیان داشت: در وزن ۷۳- کیلوگرم مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان کشور، سامان منصوری نژاد دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر توانست با درخشش در این مسابقات به مدال نقره دست یابد.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان مردان و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور به مدت دو روز در سالن ۱۵ خرداد دانشگاه شیراز و با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از ۲۹ واحد دانشگاهی از سراسر کشور برگزار شد.

درویشی متذکر شد: تیم‌های دانشگاه بجنورد با پنج مدال طلا مقام قهرمانی، دانشگاه قم با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز نایب قهرمان و دانشگاه فردوسی مشهد با کسب یک مدال طلا مقام سوم و تیم جودو دانشگاه شیراز نیز با کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز مقام چهارم مسابقات قهرمانی جودو دانشجویان کشور را کسب کردند.

درویشی خاطرنشان ساخت: نفرات منتخب این مسابقات به اردوی انتخابی تیم ملی جودو دانشجویان که زیر نظر فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در ۲۸ بهمن سال جاری در سالن کبکانیان تهران برگزار خواهد شد، راه یافتند.

مسابقات جودو یونیورسیاد دانشجویان جهان، مرداد ماه سال آینده در کشور چین خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا