شهرستان ها

زمین گیر شدن سوداگران مرگ و کشف بیش از ۲ تن مواد افیونی

زاهدان-فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی استان با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر گفت: فعالیت عناصر باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در مناطقی از شمال و جنوب سیستان و بلوچستان که قصد انتقال محموله‌های مواد مخدر به عمق کشور را داشتند، پایش شد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با نه دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی مقابله به مثل کردند، سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر متواری شده که در ادامه عملیات ۱۳ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

قنبری خاطرنشان کرد: در پاکسازی از محل‌های درگیری و بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان در مجموع دو تن و ۱۰۳ کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن و ۹۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا