شهرستان ها

طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی شهرستان شوش به بهره‌برداری رسیدند

شوش- هم‌زمان با دهه فجر، هشت طرح توانمندسازی و ۶ مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و چندین پروژه بهسازی و عمرانی روستایی در بخش مرکزی شهرستان شوش به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور مسئولان شهری هشت طرح توانمندسازی و ۶ مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام و چندین پروژه بهسازی و عمرانی روستایی در بخش مرکزی شهرستان شوش به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسیدند.

به‌صورت نمادین ۶ واحد مسکونی در روستای جریه سید کرم با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد شوش اهدا شد.

همچنین ۸ طرح راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی به‌منظور توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد شوش با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد ریال در شهرک بهرام به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه‌های عمرانی زیرسازی ۱۵ روستا به مساحت ۶۰ هزار مترمربع با اعتباری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال و آسفالت ۱۷ روستا به مساحت ۸۵ هزار مترمربع و به ارزش ۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

احداث جوی و جدول در ۸ روستا به مساحت ۵ هزار متر طول با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان شوش بوده که به بهره‌برداری رسید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا