ورزش

رئال نسل به نسل ثابت کرده که تسلیم نمی‌شود

امیلیانو بوتراگنیو:

امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال و از اسطوره های باشگاه، معتقد است هرگز نمی توان کار رئال را تمام شده دانست و نسل به نسل این قضیه ثابت شده است.

به گزارش “ورزش سه”، کریم بنزما عنوان بهترین گلزن فصل قبل لالیگا را کسب کرد و شب گذشته جایزه ای به همین منظور از سوی نشریه موندودپورتیوو به او تعلق گرفت. کریم در مراسم نبود و جایزه او را بوتراگنیو دریافت کرد.

1799255

او در مورد بنزما گفت:«ممنون برای این جایزه و این نشان می دهد کریم کارش در فصل گذشته را عالی انجام داد. او برنده توپ طلای 2022 است و کاپیتان و رهبر تیم ماست.بنزما با رئال به همه جام ها رسیده از جمله پنج قهرمانی چمپیونزلیگ و داشتن چنین بازیکنی برای ما یک افتخار است و احساس غرور می کنیم. هر کسی عاشق فوتبال است، کریم را دوست دارد و او برای همه می تواند یک الگو باشد.»

1715227

رئال فصل قبل در بسیاری از بازی ها بازگشتی رویایی داشت و به خصوص در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بازی هایی به یادماندنی ارائه داد. بوتراگنیو در این رابطه گفت:«هرگز نمی توان کار رئال را تمام شده دانست. ما هیچوقت تسلیم نمی شویم. دی استفانو تاریخ رئال را عوض کرد و با او رئال یاد گرفت پاپس نکشد. این ویژگی منحصر به فرد، نسل به نسل در رئال ادامه داشته و ادامه خواهد داشت. فصل قبل در سخت‌ترین لحظات، تیم غرور و شهامت خودش را به رخ کشید.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا