ورزش

اگر تراکتوری‌ها به ورزشگاه می‌آمدند خوشحال می‌شدیم

ایمان عالمی:

ایمان عالمی می‌گوید در هوادار بین بازیکنان جوان و با تجربه توازن وجود دارد و آنها برای حفظ روند اخیر خود تلاش می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه”، ایمان عالمی، مربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور در ابتدا گفت: قبل از اینکه در مورد تراکتور صحبت کنم باید بگویم ما ضمن احترام به قوانین خوشحال می‌شویم که حضور هواداران تراکتور را در استادیوم داشته باشیم‌. ما در مقابل نفت مسجد سلیمان و آبادان حضور هواداران را حس کردیم و جذابیت بازی و کیفیت آن بالا می‌رود و برای ما خوب بود. باید حضور طرفداران در استادیوم را باید به فال نیک بگیریم و ما خوشحال می‌شویم.

او ادامه داد: ما در نیم فصل اول مقابل تراکتور مقابل هواداران این تیم بازی کردیم و از حضورشان لذت بردیم و این موضوع به ما انگیزه داد. من شاهد این بودم که مدیریت باشگاه و آقای الهامی به دنبال فراهم کردن شرایطی بودند که بازی به طور مستقیم پخش شود و طرفداران تراکتور و تهرانی‌ها از گیرنده‌های خودشان بازی را مستقیم ببینند.

عالمی در خصوص تراکتور گفت: از زمانی که آقای خمس تشریف آوردند شرایط فرق کرده و آنها خوب بازی می‌کنند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند. ما هم در شرایط آرمانی هستیم و تیم‌مان روند خوبی دارد. دنبال حفظ روندمان هستیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل تراکتور داشته باشیم. به نظرم این بازی جزو بازی‌های زیبای لیگ خواهد بود؛ از نظر تاکتیکی تقابل این دو تیم جذابیت ویژه‌ای دارد. امیدوارم با سه امتیاز از بازی خارج شویم.

او در خصوص نتایج اخیر و هدف هوادار گفت: ما برنامه‌ریزی داریم که روندمان را حفظ کنیم و گام به گام جلو می‌رویم و امیدوارم بتوانیم رتبه خوبی در پایان فصل کسب کنیم. ما در هفت بازی اخیرمان روند خوبی داشتیم و باخت نداشتیم. بازیکنان باتجربه و جوانی در این تیم کار می‌کنند و وزن تیمی‌مان در نیم فصل دوم بالا رفته و امیدوارم شرایط خوب مان را حفظ کنیم.

او در پایان راجع به غایبین تیم‌شان گفت: ما آقای محبی را که اخراج شده بود در اختیار نداریم. جا دارد از گروه پزشکی‌مان تشکر کنم که یکی دو مصدوم‌مان را به بازی رسانده‌اند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا