شهرستان ها

۶۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی مازندران هزینه شد

سوادکوه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران با اشاره به برکات انقلاب اسلامی برای مردم، گفت: در دهه فجر ۶۵۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی و عمرانی در مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور بعدازظهر سه شنبه در نخستین برنامه افتتاحی شهرستان سوادکوه در مراسم آئین کلنگ زنی طرح گازرسانی فاز دوم خط تغذیه طالع رودبار تا ورسک شهرستان سوادکوه حاضر شد.

وی در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه ۲۰ سال برای اعطای مجوز گازرسانی این مسیر سوادکوه زمان سپری شده بود، گفت: در دولت سیزدهم و با همت مدیران ملی و استانی، گازرسانی به روستاهای دهستان راستوپی پل سفید شهرستان سوادکوه آغاز شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه این پروژه گازرسانی با ۷۰ میلیارد تومان در فاز نخست آغاز خواهد شد، گفت: تا مراحل نهایی گازرسانی به خطوط گازرسانی سوادکوه هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

خیریان پور با بیان اینکه در دهه فجر امسال دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی در استان بهره برداری شده است، افزود: در این ایام ۶,۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیربنایی در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۴,۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز در استان آغاز می‌شود.

راه اندازی صنایع راکد در سوادکوه

مایلی مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز در سخنانی از بهره مندی همه روستاهای شهرستان سوادکوه طی دو سال آینده خبر داد.

غلامی فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به مناطق محروم، گفت: سوادکوه دارای استعدادهای بکر بوده که باید در حوزه راه اندازی صنایع راکد شهرستان برای پایداری اشتغال در منطقه گام برداشته شود.

افتتاح چمن مصنوعی شهیدان محمدی و بزرگی در زیرآب، بازدید از عملیات احداث کارخانه فولاد البرز و افتتاح کارگاه فرآوری محصولات محلی در روستای اتو سوادکوه از برنامه‌های سفر امروز خیریان پور در هفتمین روز دهه فجر بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا