جامعه

منطقه شش آماده میزبانی از جشن 44 سالگی انقلاب شد


شهردار منطقه شش از آماده سازی مسیر محور خیابان آزادی _انقلاب به منظور میزبانی از شهروندان برای برگزاری باشکوه مراسم 22 بهمن در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، رضا محمدی شهردار منطقه ۶ با اشاره به نزدیک شدن به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه منطقه شش در محور خیابان های آزادی _ انقلاب میزبان شهروندان خواهد بود، این محورها برای برگزاری شکوهمند ۴۴ سالگرد انقلاب به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت . 

شهردار منطقه در تشریح جزئیات با اشاره به اقدامات خدمات شهری صورت گرفته در این محدوده خاطرنشان کرد: نیروی فضای سبز، بازیافت و خدمات شهری نواحی شش‌گانه منطقه شش در طول محور برگزاری مراسم، مشغول فعالیت و آماده سازی هستند، عملیات رفت و روب و نظافت مسیر با دستگاههای ادوات مکانیزه مشتمل بر خودروهای فان، تانکر، جدول‌شور، واتر جت و مینی پک و چندین دستگاه وانت‌های بازیافت در طول مسیر برگزاری مراسم صورت گرفت.

محمدی اذعان داشت: حذف زواید فیزیکی، رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری در طول مسیرهای خیابان انقلاب -آزادی و پاکسازی رفیوژ میانی بلوار کشاورز، میادین انقلاب اسلامی، حضرت ولیعصر(عج)، فاطمی و فلسطین از اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهری منطقه است. 

مرمت و بازسازی نقاشی‌های دیواری جداره‌های مرکزی شهر 

وی ادامه داد:  بازسازی نقاشی‌های دیواری سطح منطقه، اکران بنرهای مرتبط و نصب سازه‌های حجمی در پلازای هفتم تیر به عنوان دیگر برنامه‌های اجرا شده در قلب فرهنگی پایتخت همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

شهردار منطقه با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده برای اجرا اذعان داشت: برپایی غرفه و ارائه محصولات فرهنگی ، اجرای فعالیت های هنری، برگزاری جشن در میدان حضرت ولیعصر(عج) و پخش سرودهای ویژه ایام الله دهه فجر از دیگر برنامه های فرهنگی این منطقه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن است.

محمدی در پایان با اشاره به اهمیت ایمن سازی و تسهیل تردد برای شهروندان حاضر در جشن بزرگ انقلاب به اقدامات ترافیکی صورت گرفته در این محور پرداخت و گفت: هماهنگی های لازم با پلیس راهور به منظور اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیر برگزاری مراسم به عمل آمد و تجهیزات و المان های ترافیکی به منظور هدایت ماشین ها به مسیرهای جایگزین نصب خواهد شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا