شهرستان ها

مدیران دزفول با اقدامات ابتکاری به جهاد تبیین بپردازند

دزفول- فرماندار ویژه دزفول با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در ادارات این شهرستان گفت: مدیران این شهرستان با اقدامات ابداعی و ابتکاری به تبیین اهداف نظام بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جشن باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح روز شنبه از مقابل آستان متبرک سبزقبا آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای شهیدآباد ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم حضور گسترده و پرشور مسئولان و کارمندان ادارات در این راهپیمایی، افزود: برخی مدیران شهرستان نسبت به حضور در مجالس مذهبی و مهم بی‌توجه هستند در حالی که حضور ما به‌عنوان خدمت‌گزاران نظام یک نمایش و حضور خاص است و فرصتی برای ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان محسوب می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول با انتقاد از کم‌کاری برخی ادارات در خصوص استقبال از دهه فجر، گفت: لیست اداراتی که در این ایام در زمینه آذین‌بندی ادارات اقدام نکردند به بازرسی استان و حراست اداره کل خوزستان اعلام خواهد شد.

فرهمندپور با اشاره به ابلاغ ارائه تسهیلات به ۱۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان از سوی بانک ملی استان به دزفول، عنوان کرد: این بانک عامل در دزفول ابلاغ مذکور را اجرا نکرده که قطعاً مراتب به بازرسی بانک ملی استان اعلام خواهد شد؛ ضمن اینکه سایر بانک‌ها در صورت کم‌کاری در ارائه تسهیلات به استان معرفی خواهند شد.

وی، فرهنگیان را جزو قشر زحمتکش جامعه برشمرد و افزود: این اقدام موجب نارضایتی فرهنگیان می‌شود و اهداف نظام را تحت شعاع قرار می‌دهد؛ بنابراین بانک ملی باید ظرف روزهای آینده این تسهیلات را پرداخت کند.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین در ادارات این شهرستان، گفت: خاستگاه نظام این است که ما به‌عنوان مسئولان در بین مردم باشیم؛ بنابراین شایسته است که مدیران یکسری اقدامات جهادی را که شاید در شرح وظایف آنها نباشد، انجام دهند.

فرهمندپور ادامه داد: جای تأسف دارد که در برخی موارد مدیران آنچه را که در شرح وظایف تعیین شده است، انجام نمی‌دهند که این امر موجب خدشه به اهداف نظام می‌شود؛ بنابراین باید سهم ما در تبیین اهداف نظام حداقل در چارچوب اهداف خودمان مشخص شود.

وی تأکید کرد: اگر وظایفمان را به‌درستی انجام دهیم و امور را تسهیل کنیم قطار نظام بدون چالش حرکت می‌کند.

فرهمندپور تصریح کرد: شایسته است مدیران در یک اقدام ابتکاری و ابداعی برخی اقدامات را وارد شرح وظایفشان کنند تا سطح رضایت عمومی افزایش یابد، تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این راستا بود که برخی برنامه‌ها و اقدامات با پیشنهاد و ابتکار عمل مدیران انجام شود.

وی بر اهتمام مدیران نسبت به حضور در جلسات شورای اداری شهرستان و اطلاع‌رسانی به فرماندار در خصوص خروج خود از حوزه استحفاظی تأکید کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا