جامعه

کشف ۳۶۰ دستگاه خودرو و موتور مسروقه در۳ روز


رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای دومین مرحله از طرح کشف وسایل نقلیه مسروقه از پارکینگ ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا ضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های ابلاغی کتاب جامع عملیاتی، دومین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه در پارکینگ ها به ‌طور همزمان در استان‌های سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح از بهمن ماه سال جاری به مدت 3 روز در سراسر کشور اجرا شد، افزود: با تلاش افسران و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع‌بندی نتایج واصله مشخص شد در مدت یاد شده 215 دستگاه خودرو و 153 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ضمن توصیه به شهروندان و رانندگان با بیان اینکه حین گردش و تفریح اتومبیل خود را در مکانی امن و حتی‌المقدور در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک کنند، گفت: در زمان ورود و خروج از پارکینگ ابتدا خودرو را خاموش کرده و سوئیچ را برداشته سپس درب پارکینگ را باز و یا ببندید.

وی خاطرنشان کرد: افراد باید اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کرده و حتما در هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن سند، کارت و سایر اوراق شناسایی و اموال با ارزش در داخل آن خودداری کنند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا