ورزش

رونالدو و النصر در پی حفظ صدرنشینی: پخش زنده الوحده – النصر در آنتن

رودی گارسیا بهترین گلزن لیگ را در اختیار ندارد

النصر با چند بازیکن غایب و البته با حضور رونالدو، خود را برای دیدار برابر الوحده آماده می کند.

به گزارش “ورزش سه”، هفته شانزدهم لیگ حرفه ای عربستان از روز پنج شنبه آغاز می شود که در یکی از این دیدارها، تیم فوتبال النصر در استادیوم ملک عبدالعزیز میزبان الوحده خواهد بود. زردپوشان شهر ریاض برای حفظ صدرنشینی، به دنبال کسب سه امتیاز در این بازی خارج از خانه هستند.

النصر که پس از جذب کریستیانو رونالدو حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، در دیدار قبلی خود برابر الفتح با تساوی 2 – 2 متوقف شد اما همچنان با 34 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الشباب و الاتحاد که آنها هم 34 امتیازی هستند، در صدر جدول رده بندی قرار دارد. الهلال نیز با 32 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. ضمن اینکه الشباب نسبت به تمامی این تیم ها، یک بازی بیشتر انجام داده است.

النصر برای این بازی حساس، سه مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد. اندرسون تالیسکا آقای گل لیگ عربستان به همراه گونزالو مارتینز آرژانتینی و آلوارو گونزالس اسپانیایی، این دیدار را از دست خواهند داد و رودی گارسیا باید بدون سه بازیکن خارجی خود، به مصاف تیم رده سیزدهمی الوحده برود.

کریستیانو رونالدو که هفته قبل توانست در جدال برابر الفتح نخستین گل خود با لباس النصر را به ثمر برساند، مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و در دسترس کادرفنی قرار دارد.

نکته جالب اینکه النصر در دو فصل گذشته، نتوانسته است که در استادیوم ملک عبدالعزیز الریاضیة، ورزشگاه خانگی الوحده به پیروزی دست پیدا کند و هواداران این تیم امیدوار هستند تا فوق ستاره پرتغالی بتواند به ناکامی های آنها در این استادیوم پایان دهد.

این دیدار روز پنج شنبه و از ساعت 21 به وقت تهران برگزار می شود که علاقه مندان به فوتبال، می توانند این مسابقه را به صورت زنده از آنتن تماشا کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا