شهرستان ها

جذب سرمایه‌گذار خارجی در دستور کار نمایندگی وزارت خارجه قزوین قرار دارد

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین گفت: جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رونق صادرات از جمله اقداماتی است که نمایندگی وزارت امور خارجه در استان آن را با جدیت پیگیری می‌کند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان:


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین عمیدی در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، گفت: دفتر نمایندگی امور خارجه در استان بین سفیران کشورهای خارجی و فعالان حوزه تولید و صادرکنندگان ارتباط برقرار می‌کند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین عنوان کرد:  برای توسعه صادرات کشمش از استان با روسیه رایزنی صورت گرفته و تحقق این امر به ارتقای تراز صادرات استان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین برای آشنایی با ظرفیت‌های استان با کشور ارمنستان هماهنگ شده تا نمایشگاهی از توانمندی‌های اقتصاد قزوین در ایروان برگزار شود.

این مسئول تاکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی قزوین به کشورهای خارجی ازجمله اهداف ما است که با این اقدام زمینه تبادل تجاری برای فعالین اقتصادی فراهم خواهد شد.     

وی بیان کرد: سامانه میخک در وزارت امور خارجه راه‌اندازی شده که هدف از آن تسهیل امور برای مردم است و با انجام امور در حوزه تایید اسناد و برخی امور کنسولی مراجعه به مرکز را کاهش می‌دهد.

عمیدی کرد: این سامانه امکان ارتباط با سفیران را فراهم می‌کند که فعالان حوزه تجارت و بازرگانان می‌توانند از این امکان استفاده کنند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا