شهرستان ها

۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی شاهرود به بهره‌برداری رسیدند

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی به بهره‌برداری رسیدند، گفت: برای این طرح‌ها ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفتمین روز دهه مبارک فجر سال جاری مراسم افتتاح طرح‌های بخش مرکزی طبق روال همیشگی برنامه‌ها با غبارروبی مزار شهدا آغاز شد، ابراز داشت: آئین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای شهر رویان و دیدار با خانواده شهید سیدعلی حسینی در این راستا صورت گرفت تا یاد و خاطره شهدا همیشه چراغ راهی برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت رسانی به مردم باشد.

وی ضمن بیان اینکه در این روز مبارک و خجسته به صورت کلی ۳۲ طرح اقتصادی و عمرانی بخش مرکزی شاهرود به بهره برداری رسیدند، افزود: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری معادل ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی پنج طرح بخش مرکزی نیز در این روز مبارک آغاز شده است، ابراز داشت: کلنگ این طرح‌ها با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیون تومان به زمین خوردند تا این مهم بتواند خدمتی را به مردم ساکن در این مناطق افزون کند.

جلالی بابیان اینکه چهار طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی به صورت نمادین امروز سه شنبه افتتاح شدند، تصریح کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر رویان، اجرای طرح هادی روستای مغان، طرح روکش آسفالت محور رویان – یونس آباد – قلعه‌نو خالصه و گلخانه تولید سبزی و صیفی در روستای قلعه عضدی مهمترین طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه برای این طرح‌ها ۱۷ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: دیدار و گفتگو با اهالی این روستاها دیگر برنامه صورت گرفته بود تا بتوان از این طریق با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی بخشی از مشکلات مردم ساکن در بخش مرکزی را حل کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا