شهرستان ها

عزت و عظمت ملت ایران باید به نحو احسن در جامعه تبیین شود

اردبیل-معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز بعد از گذر از فتنه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی پیش رو عزت و عظمت ملت ایران باید به نحو احسن در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش عطایی عصر سه‌شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» اظهار کرد: امروز بعد از گذر از فتنه‌های دشمنان و جنگ ترکیبی پیش رو عزت و عظمت ملت ایران باید به نحو احسن در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر در واقع بهار تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی است، گفت: با توجه به پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها، استکبار جهانی در صدد از بین بردن وحدت و تضعیف روحیه آحاد مردم است و باید در مقابل چنین نقشه شوم دشمنان آگاه باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت مجازی در سال‌های قبل گفت: دلنوشته‌های زائرین مناطق عملیاتی توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در قالب کتاب گردآوری، تنظیم و منتشر می‌شود.

عطایی از آثار تولیدی زائران راهیان نور به عنوان یک کار فرهنگی ماندگار نام برد و گفت: دلنوشته، عکس و ویدئویی که توسط زائران راهیان نور تولید می‌شود بیانگر روح معنوی و برخواسته از زیارت با معرفت زائران راهیان نور است.

وی در پایان سخنان خود از حرکت عظیم راهیان نور به عنوان محلی برای تربیت سربازان ولایت نام برد و گفت: این امر مهم در سایه امنیت پایدار در حال تحقق است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا