شهرستان ها

دولت انقلابی با عزم راسخ به دنبال مهار گرانی‌ها ومشکلات موجود است

دزفول- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: دولت انقلابی در آینده نزدیک به تسلط کافی در زمینه مهار گرانی‌ها و مشکلات موجود دست خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز سه‌شنبه در آئین آغاز ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی در بخش دختران که به میزبانی دزفول در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: تا پیش از انقلاب توفیقی به نام مراسم اعتکاف به شکل گسترده کنونی وجود نداشت و این امر صرفاً در یک مسجد در قم انجام می‌شد.

وی، برگزاری مراسم اعتکاف و اختصاص ساعات قرآن در مدارس را از برکات و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تمام ظرفیت‌های کشور باید بسیج شود تا بیش از پیش به مقامات عالی قرآنی در سراسر جهان دست یابیم. ایران اسلامی در زمینه قرآن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و گواه این ادعا وجود قاریان برجسته متعدد در سراسر کشور است که افتخارات ما هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، فهم و درک عمیق و تلاوت زیبای قرآن را یک نعمت ارزشمند دانست و گفت: عمل کردن به دستورات قرآن و همچنین انتقال اهداف قرآن کریم به نسل بعدی و دیگران یک ضرورت انکارناپذیر و ارزشمند است.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یادآور شد: در اوایل شکل‌گیری انقلاب، دشمنان ادعا می‌کردند این انقلاب بیش از چند ماه دوام نمی‌آورد و این شعارهای توخالی تاکنون ادامه دارد، معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز در سال‌های گذشته گفته بود انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سالگی را نخواهد دید اما ما امروزه ۴۴ سالگی این انقلاب باعظمت را جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: مطابق با روایات پرچمی که به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی است تا جایی تداوم خواهد داشت که به دست امام عصر (عج) برسد، شاهد این ادعا نیز تمام مقاومت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این سال‌ها است.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: در این ۴۴ سال هر گونه فشاری بر مردم ایران وارد شد تا مردم از انقلاب روی برگردانند اما آنها نه تنها از این انقلاب و نظام برنگشتند بلکه هرروز پرشورتر در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: برخی دشمنان اقرار کرده‌اند که اگر این فشارهایی که به ایران وارد می‌شود ۶ ماه به یک کشور اروپایی وارد شود آن کشور به یک فروپاشی محض می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه انقلاب روزبه‌روز در حال کسب دستاوردهای جدید است، عنوان کرد: سختی‌های اقتصادی در تمام دنیا وجود دارد اما این سختی‌ها در کشور ما با عنایت خداوند و با همت و درایت دولت انقلابی در آینده نه‌چندان دور برطرف خواهد شد و این دولت به تسلط کافی در زمینه مهار گرانی‌ها و مشکلات دست خواهد یافت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا