شهرستان ها

ضرورت ایجاد اندیشکده در دانشگاه فرهنگیان اردبیل

اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: ایجاد اندیشکده در دانشگاه با همکاری دانشگاه فرهنگیان و تبلیغات اسلامی اردبیل در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل، این دانشگاه را سرآمد دانشگاه‌های کشور عنوان و اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان در حوزه تعلیم و تربیت و پرورش معلمان نقش اساسی و محوری دارد.

وی بر ضرورت ایجاد اندیشکده در راستای ارتقای خردورزی در بین دانشجویان تاکید کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل با تمام توان فرهنگی، تبلیغی و دینی خود آماده همکاری با دانشگاه فرهنگیان است تا در زمینه تربیت معلم قرآن از بین دانشجویان با هماهنگی سازمان دارالقرآن کشور اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: تقویت محتوایی، مهارتی و اثربخشی دانشجو معلمین در حال تحصیل باید در اولویت قرار گیرد چرا که آموزش و تربیت نسل آینده کشور به دست این دانشجویان انجام خواهد شد لذا باید از توان علمی بالایی در حوزه تعلیم و تربیت برخوردار باشند.

حجت الاسلام جعفرزاده به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت:: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش متحولی داشته باشیم باید تحول را از دانشگاه فرهنگیان آغاز کنیم و با تربیت دانشجویان در تراز انقلاب به سمت تحول در آموزش و پرورش حرکت کنیم.

در ادامه حسین محسنی رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل با تقدیر از توجه مجموعه تبلیغات اسلامی اردبیل به تقویت علمی و فرهنگی این دانشگاه، آمادگی همه جانبه خود را جهت همکاری با این اداره اعلام کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا