ورزش

شیری: آقای زاهدی‌فر ببین پنالتی بود یا نه

مدافع فولاد خوزستان می گوید هیچ تیمی به اندازه آن ها سپاهان را اذیت نکرده بود.

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان در خانه مقابل سپاهان دچار شکست شد. مهدی شیری در این رابطه در میکسدزون به خبرنگاران گفت: بازی فوق العاده ای بود. فوتبال زیبایی ارائه دادیم و فکر نمی کنم هیچ تیمی این قدر سپاهان را اذیت کرده باشد و سپاهانی ها چندین بار خودشان را روی زمین انداختند. 
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: روی ساسان انصاری خطا شد و من از داور می خواهم آن صحنه را دوباره نگاه کند که پنالتی است یا خیر؟ ما داریم فوتبال زیبایی بازی می کنیم و نیاز به حمایت داریم. 
مدافع فولاد در مورد اعتراض هوادران عنوان کرد: هفته بعد به بازی های آسیایی می رویم، و تنها دلگرمی ما آن ها هستند،  به حمایت آن ها نیاز داریم. باز هم تکرار می کنم هیچ تیمی اندازه ما سپاهان را اذیت نکرده بود. فوق العاده بازی کردیم و حقمان حداقل یک امتیاز بود. 
وی در مورد روند فولاد در ادامه عنوان کرد: ما خوب بازی می کنیم و بعضی اوقات شانس با ما یار نیست. امیدوارم هفته های آینده بازی های خوبی از خودمان نشان دهیم. 
بازیکن فولاد در مورد سوال خبرنگار مبنی بر لحن زاهدی فر داور بازی گفت: هر بار می خواهیم حرف بزنیم منتظر این هستیم به ما بگویند به کمیته انضباطی بیا. امیدوارم بازی های بزرگی برای ما بگذارند. ما مدام داریم زحمت می کشیم. در یکسری صحنه ها لازم نیست سوت بزنند، یک دانه برای این تیم سوت می زنند یکی برای تیم دیگری اصلا نیازی به این همه وقفه نیست.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا