ورزش

تارتار: فردا بازی مرگ و زندگی است/ از لیگ 2 به ذوب‌آهن نیامده‌ام!


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی فردا برای ما حکم مرگ و زندگی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی اظهار داشت: این بازی، بازی مرگ و زندگی است، بازیکنان ما می‌دانند بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است، برای رسیدن به بالای جدول باید برنده باشیم؛ در صورت نتیجه نگرفتن در بازی فردا کار ما سخت خواهد شد و هیچ توجیهی برای این مسابقه نداریم و اگر موفق نباشیم هیج بهانه‌ای قابل قبول نیست.

وی ضمن احترام به تیم ملوان که بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است، گفت: تیم ملوان تیم خوب و هماهنگی است و از سال گذشته کادرفنی خود را حفظ کرده‌است، امیدوارم پیروز بازی فردا ما باشیم و از شرایط فعلی خارج شویم، کار سختی داریم اما محکوم به بردن هستیم.

تارتار با پرهیز از پاسخ به سوالی در رابطه با احتمال تغییرات در نیمکت ذوب‌آهن، در خصوص برنامه‌های تیمش برای بازی فردا گفت: برنامه‌های خود را فردا در زمین پیاده خواهیم کرد و نیازی نمی‌بینم که در خصوص آن در این نشست توضیح دهم.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با هواداران ذوب‌آهن گفت: هواداران روی سر ما جا دارند و ناراحتی آن‌ها به حق است، ما باید نتیجه بگیریم، من تجربه روز های بدتر از این را در زمانی که در شهرهای مختلف کار کردم داشتم و در بدترین و سخت ترین شرایط کار کردم.

وی تصریح کرد: در مسجد سلیمان و رشت که هواداران پرشوری دارند کار کردیم و خدا را شکر در پایان سربلند بودیم، از ذوب‌آهنی‌ها می‌خواهم تا پایان بازی ما را حمایت کنند و ما به حمایت آنها نیاز داریم، بازیکنان جوانی داریم که جوّ بیرون از زمین بر روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

تارتار در پایان گفت: قول می‌دهیم با تمام توان برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش کنیم، از لیگ دو و سه به ذوب‌آهن نیامدم و ۱۴ سال است که در لیگ برتر فعالیت می‌کنم، همیشه با لطف خدا و تلاش کادرفنی سربلند بودیم و امسال هم این اتفاق خواهد افتاد، من به بازیکنانم ایمان دارم، سال گذشته نیز همین بازیکنان در بدترین شرایط ورق را برگرداندند و نتایج خوبی کسب کردند.

پایان پیام/ ت 857


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا