شهرستان ها

ضرورت توجه به اشتغال همدان/ مدیران پای کار باشند

همدان- سرپرست فرمانداری همدان بر لزوم توجه به موضوع اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: باید به صورت ویژه این موارد مورد توجه و در دستور کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی شامگاه سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان بر لزوم توجه به موضوع اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: باید به صورت ویژه این موارد مورد توجه و در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به مأموریت‌های متنوع فرمانداری در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی نیز تصریح کرد: تنظیم بازار، اقتصاد کشاورزی و کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال اولویت‌های کاری در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری است که باید بدان توجه شود.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی علیرغم مشکلات عمده کارهای بزرگی در دست اقدام است؛ افزود: با این حال شاهدیم که دشمن نیز با حجم گسترده عملیات روانی و بهره گیری از قدرت رسانه‌ها و فضای مجازی همواره به دنبال سیاه نمایی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در این مراسم از زحمات علی اکبر سلطانی راد قدردانی و اسدالله ربانی مهر به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان معرفی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا