شهرستان ها

بهره برداری از ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان همدان

همدان- سرپرست فرمانداری همدان گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی سه شنبه در آئین افتتاح ۵ پروژه پایلوت همزمان در سطح شهرستان همدان بیان کرد: این طرح‌ها شامل ۴۷ پروژه بهسازی در سطح روستاها است که با اختصاص ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیر رایگان و صرف اعتبار ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عملیات بازگشایی معابر، زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری انجام شده است.

وی افزود: همچنین امروز ۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح شد که شامل ۳ واحد دامداری، ۲ واحد گلخانه و ۲ واحد تولیدی و یک واحد دانش بنیان زیر مجموعه کشاورزی است.

سرپرست فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: در بخش راه امروز ۳ پروژه راه روستای تکمه داش، محور روستای احمد آباد- اوش تپه و ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده‌های شریانی در سطح شهرستان با صرف ۲۶ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

مخفی یادآور شد: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان همدان به بهره برداری رسید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا