شهرستان ها

پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان با تصمیم‌گیری در سطوح ملی قابل حل است

بندرعباس – نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان با تصمیم‌گیری در سطوح ملی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده سه شنبه شب در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: حل برخی از چالش‌های موجود در استان هرمزگان مثل قاچاق سوخت نیازمند یک نگاه ملی است و امیدوارم اقدامات موثر و عملی در دستور کار مسئولان ارشد کشوری باشد.

وی، ادامه داد: در حال حاضر به واسطه گسترش قاچاق سوخت در استان هرمزگان با افزایش تصادفات جاده‌ای روبرو شده‌ایم و برای حل آن باید تصمیمی در سطوح ملی اتخاذ شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با اشاره به چالش اتباع غیرمجاز در استان هرمزگان، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص اتباع بیگانه دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است؛ اما با توجه به آسیب‌های ناشی از ورود اتباع غیرمجاز مختلف به کشور و بروز چالش‌های اقتصادی و امنیتی شده باید تدبیری در این زمینه اندیشید.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم تقویت تعاملات و همکاری میان نیروی انتظامی و ائمه جمعه مناطق مختلف، ابراز کرد: در صورت تقویت تعاملات میان نیروی انتظامی و ائمه جمعه و تبادل اطلاعات پیرامون مسائل مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در مناطق و محلات مختلف، می‌توان فعالیت مجموعه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی را متناسب با جامعه هدف به سمت حل چالش‌های موجود سوق داد.

وی مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم که این همکاری در قالب اتعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان ائمه جمعه و نیروی انتظامی تقویت شود تا نقطه‌زنی در فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا