ورزش

شیرین‌ترین شکست فولاد رقم خورد!

کاش همیشه همین فرم بازی کنید

با باخت دنیا تمام نخواهد شد و نمایش فولاد مقابل سپاهان امید هواداران تیمش را برای درخشش در آسیا زنده کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فولاد بازی را به سپاهان باخت، باختی که به هیچ وجه لیاقتش را نداشت و شاید بهترین نمایش تیم نکونام در این فصل بوده است. فولاد که از حضور هوادارانش در این دیدار بهره می‌برد، در برابر سپاهانی که تمام تیم‌ها را تحت فشار قرار می‌داد یک بازی یک‌طرفه را انجام داد.

1799627

شاگردان نکونام ۶۲درصد مالکیت بازی را در اختیار داشتند و ۱۴ بار به سمت دروازه سپاهان حمله کردند که ۶ شوت در چارچوب فولاد برابر تک شوت در چارچوب سپاهانی‌ها روی ضربه آزاد نه چندان خطرناک مغانلو نتوانست مانع شکست شود. سانتر از سمت چپ ذکی‌پور را محمد نژادمهدی در اولین دیدارش برای فولاد با یک اشتباه مهلک به تور‌ دروازه کنت چسباند تا برخلاف جریان بازی و روی غافلگیری تیم مورایس پیش بیفتد. دو‌ موقعیت سعید واسعی در نیمه نخست و در ادامه پس از گل سپاهان موقعیت‌های پرشمار یک سد محکم داشت: پیام نیازمند! دروازه‌بانی که در این دیدار دوباره جمله «دروازه‌بان مطمئن از هرچیزی برای یک تیم‌واجب‌تر است» را در ذهن‌ها تداعی کرد.

1799624

فولاد با امید به گل ۱.۲۵ در برابر ۰.۱۴ امید سپاهان ‌‌و البته ۵۶۱ پاس در مقابل ۳۱۶ پاس تیم سپاهان اما به گل ختم نرسید تا نمایش درخشان تیم نکو تکمیل نشود، اما هواداران را امیدوار کند تا فولاد با همین فوتبال بتواند برابر الفیصلی قرار بگیرد و ‌‌شانس خوبی برای صعود به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا را داشته باشد. فوتبالی زیبا، روان اما بدشانس و‌ بدشانس که البته بدشانسی همیشه ادامه‌دار نخواهد بود و فوتبال ایران امیدوار است تا نماینده ایران با همین روند در آسیا هم صعود کند و هم سهمیه ایران را برای فصل بعد افزایش بدهد. صعودی که این امید را به فولاد خواهد داد تا با یک قرعه خوب، شانس خود را برای صعود به فینال غرب آسیا و سپس شاید فینال آسیا محک بزند.

1799625

فولاد مقابل سپاهان  نه ضدفوتبال بازی کرد و نه لجن بود. همان چیزی بود که هوادارانش می‌خواهند. اگر چه با باخت همراه باشد، اما امید را به آینده زنده کرد؛ چرا که بعد از باخت، دنیا برای یک تیم، یک سرمربی و بازیکنانش تمام نمی‌شود و این نمایش می‌تواند شروع روزهای فولاد باشد، با طعم آسیا!

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا