ورزش

بارسلونا در همه چیز بالاتر از رئال/ ژاوی فاتح لالیگا می‌شود؟


بارسلونا در همه پارامترها تا هفته بیستم بهترین تیم اسپانیاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا ابتدای هفته با شکست سویا و ناکامی رئال مادرید مقابل مایوروکا با اقتدار در صدر قرار گرفت.

اکنون تا هفته بیستم، بارسلونا با 53 امتیاز در صدر قرار دارد و رئال مادرید با 45 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

بارسلونا اکنون با هدایت ژاوی درخشش ستارگانی مثل لواندوفسکی، دمبله، پدری، گابی و بوسکتس مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا محسوب می شود.

آنها علاوه بر اینکه در صدر قرار دارند، با 42 گل زده بهترین خط حمله اسپانیا را به نام خود ثبت کردند. این در حالی است که رئال مادرید با 40 گل در جایگاه دوم است.

از سوی دیگر لواندوفسکی با 14 گل بهترین گلزن و کاندید اصلی جایزه «پی‌چی‌چی» است. خوسلو و یاگو اسپاس با 11 و 9 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

تراشتگن نیز با 15 کلین‌شیت با اقتدار بهترین دروازه‌بان لالیگاست و به احتمال فراوان می‌تواند جایزه «زامورا» را کسب کند. اونای سیمون و الکس رمیرو با 8 کلین‌شیت در جایگاه دوم هستند.

بارسلونا با 7 گل خورده بهترین خط دفاع لالیگا را نیز به نام خود زدند. این در حالی است که تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکومادرید و ویارئال با 17 گل خورده در جایگاه دوم ایستاده‌اند.

به عبارتی دیگر بارسلونا تا هفته بیستم بهترین تیم با اختلاف بهترین تیم اسپانیاست و در همه پارامترها این مسئله را نشان داده است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا