شهرستان ها

اجرای ۱۰۰ پروژه عمرانی و فرهنگی در خمام

خمام-  فرماندار خمام از اجرای حدود ۱۰۰ پروژه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

اسفندیار جوشن در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تقارن آن با ماه رجب، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای گفتمان سازی دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بستر مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی با پیش فرض جهاد تبیین بهره خواهیم گرفت.

فرماندار خمام با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم در راستای مردمی سازی این بخش، بیان کرد: راه سختی در مسیر ریل گذاری مردمی سازی اقتصاد در پیش است که در این راستا همراهی مردم و مسئولان را می‌طلبد.

جوشن با اشاره به ظرفیت‌های خمام در بخش‌های مختلف، اضافه کرد: خمام در ابتدای راه توسعه و پیشرفت قرار دارد و باید برای رسیدن به ایده آل ها شبانه روزی تلاش کرد.

وی با اشاره به انسجام و همدلی بین مدیران در خمام، افزود: گره گشایی مسائل و مشکلات با همدلی و هم افزایی امکان پذیر است.

فرماندار خمام از اجرای قریب ۱۰۰ پروژه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل ساخت و بهره برداری از مسکن محرومین، همچنین در زمینه‌های اقتصادی، عمران شهری و روستایی و اشتغالزایی بوده که با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

جوشن از بهره برداری ۵ واحد مسکن محرومین در خمام خبر داد و بیان کرد: کلنک ۱۷ مسکن محرومین در روستاهای کته سر و کلاچاه اول خمام با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان به زمین خورد.

وی ادامه داد: آسفالت و بهسازی راه‌های روستاهای تیسیه و مرزدشت به متراژ ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ ۲ میلیارد و افتتاح فیبر نوری با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان، ۶۶ پروژه تعویض کابل و ترانس برق با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و۳۴۰ میلیون تومان، پروژه آبرسانی ۴۴ میلیارد و۷۶۰ میلیون از دیگر طرح‌های دهه فجر در خمام است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا