ورزش

خداحافظی یک ولزی دیگر بعد از بیل

جو آلن پایان کار خود در عرصه ملی را اعلام کرد

هافبک ولزی سابق لیورپول در زمانی که کسی فکرش را نمی کرد تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، جو آلن، هافبک 32 ساله اهل ولز از پایان دوران ملی خود خبر داد. به این ترتیب او هم مثل گرت بیل که چندی پیش کفش هایش را آویخت در دیدار مقدماتی جام ملت های اروپا مقابل کرواسی بازی نخواهد کرد.

بازیکن سابق لیورپول مشکلات مربوط به مصدومیت را دلیل بازنشستگی خود عنوان کرد. او البته قصد دارد همچنان به فعالیت خود در عرصه باشگاهی در سوانسی ادامه دهد؛ تیمی که تا این جا 74 بار برایش بازی کرده است.

1799682

آلن در متنی که برای اعلام خداحافظی خود منتشر کرد، نوشته است:” بازی برای تیم ملی ولز یک اتفاق بزرگ برای من به شمار می رود و خوش شانس بودم که آن را تجربه کردم. بسیار افتخار می کنم که توانستم در این مدت پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم و خاطرات عالی و تجربه هایی فراموش نشدنی به دست بیاورم.متاسفانه در این مقطع که از آسیب دیدگی رنج می برم، باید از فوتبال ملی خداحافظی کنم تا فضا برای نسل های بعدی باز شود.”

جو آلن اولین بازی ملی خود را برای ولز در سال 2009 انجام داد و بخشی از نسل موفقی بود که گرت بیل و آرون رمزی را هم داشت. او در یورو 2016، جایی که ولز به مقام چهارم رسید، یکی از حاضرین در تیم منتخب تورنمنت بود. او همچنین با تیم ملی کشورش صعود به یورو 2021 را نیز تجربه کرد و یکی از نفرات تیم ملی ولز در جام جهانی 2022 نیز بود.

1799683

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا