شهرستان ها

توقیف خودروهای راهسازی روی تریلر در فلاورجان

اصفهان – جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲ دستگاه خودرو راهسازی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان فلاورجان با همکاری مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو تریلر کشنده حامل ۲ دستگاه خودروی راه سازی مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد خودروهای حمل شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و راننده تریلر قصد انتقال آنها به سمت یکی از استان‌های غربی را داشته که با هوشیاری مأموران این محموله شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه، ارزش خودروهای مکشوفه بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود از این رو از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا