ورزش

ناکامی یووه؛ پاسخ منفی اتلتیکو به انتقال قرضی موراتا

مدیران اتلتیکو مادرید با پیشنهاد انتقال قرضی آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی، به یوونتوس مخالفت کردند.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد قرضی موراتا با یوونتوس در پایان فصل گذشته به پایان رسید و او بار دیگر به مادرید برگشت. 
این در حالی بود که بند خرید 35 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود داشت اما مدیران یووه در آن بازه زمانی تصمیم گرفتند که این بند را فعال نکنند و امیدوار بودند که بتوانند او را با قیمت کمتری به صورت دائمی به تورین منتقل کنند.
تلاش یووه برای یافتن جانشینی برای این بازیکن نیز تا به حال جواب نداده است و از سوی دیگر، مکس آلگری علاقه زیادی به همکاری با موراتا و استفاده از او در کنار دوشان ولاهوویچ دارد. 
همین باعث شد که مدیران یووه بار دیگر پیشنهادی را برای انتقال قرضی این ملی‌پوش اسپانیایی به اتلتیکو مادرید ارائه کنند اما روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت امروز اعلام کرد که مدیران این باشگاه حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند و تصمیمی برای انتقال قرضی او ندارند. 


گفته می‌شود مدیران اتلتیکو خواهان دریافت 30 میلیون یورو برای فروش موراتا هستند اما یوونتوس هنوز هم حاضر نیست چنین مبلغی را برای جذب این بازیکن پرداخت کند. 
یکی از دلایل مخالفت اتلتیکو با فروش قرضی موراتا، قوانین سختگیرانه مالی لالیگا است و آنها امیدوار هستند که یوونتوس با پذیرش درخواست آنها شرایط را برای این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز بهبود ببخشد. 
یوونتوس گزینه‌های متفاوتی مانند ممفیس دیپای و تیمو ورنر را به عنوان جانشین این بازیکن مدنظر داشت اما حضور هیچ یک از آنها در تورین عملی نشده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا