ورزش

پاسخ طعنه‌آمیز فولام به بهانه‌جویی کلوپ! (عکس)

زمین سبز بود؛

اکانت رسمی باشگاه فولام پاسخ انتقاد عجیب یورگن کلوپ بعد از تساوی لیورپول در خانه این تیم را داده است.

به گزارش “ورزش سه”، مرسی سایدی ها در اولین هفته این فصل لیگ برتر در ورزشگاه کریون کاتیج مهمان تیم تازه وارد فولام بودند. در شرایطی که به نظر می رسید پیروزی آسانی در انتظار لیورپول در این دیدار باشد، اما آنها تا دقایق پایانی فاصله ای تا شکست نداشتند و در نهایت با گلزنی محمد صلاح، به تساوی 2-2 رضایت دادند. اما بعد از اتمام این بازی بود که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به انتقاد از شرایط زمین چمن استادیوم کریون کاتیج پرداخت و مدعی شد چمن بیش از حد خشک بوده و به همین دلیل شرایط برای بازیکنان تیمش دشوار شده است.

اما اکانت رسمی باشگاه فولام امروز تصویری از آب‌پاشی ورزشگاه کریون کاتیج پیش از شروع مسابقه پرداخت و در واقع ادعای سرمربی لیورپول را نقض کرد. در متن این توئیت آمده است: “چمن ورزشگاه کریون کاتیج دیروز کاملا سبز به نظر می رسید.”

البته یورگن کلوپ در طول نشست خبری خود چندین بار اعتراف کرد بازیکنان لیورپول نمایش خوبی نداشتند و این عملکرد در طول فصل دیگر نباید تکرار شود. اما علیرغم این مصاحبه نیز برخی این سرمربی را به بهانه جویی بعد از تساوی در خانه فولام متهم کردند و این تصویر نیز موید آن است که شرایط چمن ورزشگاه کریون کاتیج خیلی هم بد نبوده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا