حوادث

کشف ۷۵۰ کیلو چای تقلبی در جنوب شرق تهران

معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، از دستگیری اعضای باند ۳۳ نفره بسته بندی چای تقلبی با برند های معروف و کشف ۷۵۰ کیلو چای تقلبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر مرادی گفت: در پی دریافت گزارش مبنی بر اینکه افرادی با اجاره یک کارگاه اقدام به بسته بندی چای تقلبی با پاکت های چای برند معروف داخلی می کنند، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: عصر روز یازدهم خرداد ۱۴۰۰ ماموران کارگاه مورد نظر را در حوالی اتوبان بسیج شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده تا اینکه مطلع شدند یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چای با کیفیت پایین که از بازار تهران تهیه شده بود، در این کارگاه تخلیه شده است.

سرهنگ مرادی گفت: بلافاصله ماموران با انجام هماهنگی های قضائی وارد عمل شده و پس از توقیف خودرو نیسان در بازرسی از این ساختمان ۷۵۰ کیلو چای تقلبی با کیفیت پایین، یک دستگاه چاپ و طراحی کارتن های شرکت های معروف ایرانی و سایر ادوات مربوطه کشف و متصدی این کارگاه نیز دستگیر شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: کارگاه مذکور برابر دستور قضائی پلمب شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا