حوادث

۶۱۴ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۶۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک با همکاری پلیس استان و همچنین سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۶۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک با همکاری پلیس استان و همچنین استان سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد، تاکید کرد: متخلفان این مجموعه‌های مواد مخدر، به چنگ قانون گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، به مثابه راهگشای پرونده قاچاق مواد مخدر در شرق کشور، بیان کرد: رصد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که قصد داشت محموله‌ای را وارد کشور کند، سرنخ اصلی این پرونده را به دست نیروی انتظامی سپرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در تحقیقات و کار کارشناسی و اطلاعاتی با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان فرد مورد نظر شناسایی و تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی مسیرهای تردد محموله مورد نظر را تحت کنترل محسوس و نامحسوس خود درآوردند تا در نهایت خودروی حامل مواد مخدر مورد تعقیب قرار گرفتند.

حسنی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قصد حمل محموله را داشتند که پلیس وارد عمل شد، بیان داشت: درگیری مسلحانه و تیراندازی قاچاقچیان به سمت پلیس به هلاکت یک سوداگر مرگ انجامید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا