دانش و فناوری

قیمت و تصاویر جدیدی از گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 فاش شد

چیزی به زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ باقی نمانده و تاکنون گزارش‌های زیادی درباره محصولاتی منتشر شده که احتمالا در آن معرفی می‌شوند. حالا قیمت گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 و حتی گلکسی بادز 2 پرو فاش و همچنین تصاویر واقعی جدیدی از گوشی‌های تاشو آینده کره‌ای‌ها در دسترس منتشر شده است.

طبق توییت منتشر شده توسط یکی از منابع به نام Sudhanshu، گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ که احتمالا در رویداد آنپکد 2022 شاهد آن‌ها خواهیم بود، با قیمت‌های جدول زیر به فروش خواهند رسید:

نسخه 128 گیگابایتینسخه 256 گیگابایتینسخه 512 گیگابایتی
گلکسی زد فلیپ 41169 دلار1220 دلار1353 دلار
گلکسی زد فولد 41913 دلار2035 دلار

همچنین به گفته او، هدفون‌های جدید گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ نیز با قیمت 233 دلار راهی بازار خواهند شد.

تصاویر واقعی جدید گلکسی زد فولد و فلیپ 4

علاوه بر این، یکی از کاربران توییتر تصاویر واقعی گوشی‌های تاشو سامسونگ را نیز به اشتراک گذاشته که طراحی آن‌ها را از تمام زوایا نشان می‌دهد. در این تصاویر گلکسی زد فولد 4 در رنگ خاکستری مایل به آبی نشان داده می‌شود و فلیپ 4 در رنگ آبی خود است.

درباره زد فلیپ 4، همانطور که در این تصاویر نیز دیده می‌شود، خط تاشدگی وسط نمایشگر آن بسیار کمتر دیده می‌شود و لبه‌های آن در مقایسه با فلیپ 3 کمی صاف‌تر به نظر می‌رسند. علاوه بر این دو مورد، تغییر دیگری در طراحی گوش به چشم نمی‌خورد.

با این حال، تغییرات زد فولد 4 کمی جالب‌تر است. ناحیه لولایی کنار نمایشگر بیرون دستگاه بسیار کوچکتر شده و همانطور که در شایعات قبلی گفته شده بود، در دست کمی پهن‌تر به نظر می‌رسد. در نمایشگر داخلی دستگاه، دوربین زیرنمایشگر همچنان به چشم می‌خورد، اما مشخص نیست که چیزی از آن نسبت به فولد 3 تغییر کرده است یا خیر.

بزرگترین نکته‌ای که در تصاویر هر دو گوش به چشم می‌خورد، چین‌خوردگی نمایشگر روی فولد 4 و فلیپ 4 است که بسیار کوچک‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا