شهرستان ها

حاکمیت جوی پایدار در استان اردبیل/هوا خنک‌تر می‌شود

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز تا چند روز آینده شرایط جوی نسبتاً پایدار در اردبیل حاکم خواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز شرایط جوی نسبتاً پایدار در اردبیل حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه همچنین هوای نسبتاً گرم با آسمانی صاف در مناطق شمالی و جنوبی استان تداوم دارد، گفت: فردا جمعه ۱۴ مرداد به صورت موقتی جو استان پایدار می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در مناطق مرکزی و به ویژه نوار شرقی استان به دلیل وزش ملایم باد شرقی و نفوذ رطوبت خزری آسمان در ساعات شبانه و اوایل صبح ابری همراه با هوای نسبتاً خنک خواهد بود.

محمدی ادامه داد: همچنین در ساعات بعدازظهر و عصر امروز از شرایط فصلی و محلی در مناطق کوهستانی به ویژه دامنه‌های کوهستان سبلان رگبار پراکنده باران گاهی توأم با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی افزود: از عصر شنبه تا قبل از ظهر سه شنبه هفته آینده با فعالیت سامانه نسبتاً ناپایدار جوی در منطقه، ضمن وزش باد گاهی با سرعت تند، کاهش نسبی دمای هوا، آسمان در بیشتر ساعات ابری گاهی مه آلود شده و در برخی مناطق بارش پراکنده باران نیز پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا