شهرستان ها

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی در دهه فجر

همدان-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان از افتتاح پروژه‌های این حوزه در دهه فجر خبر داد.

محمد ربیع یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات انجام شده در دهه فجر سال جاری نام برد و بیان کرد: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی در سطح استان، افتتاح آموزشگاه بهورزی، افتتاح و راه اندازی اتاق عمل بیمارستان سردار سلیمانی، افتتاح بخش امحاء زباله در بیمارستان و پروژه باباپیرعلی در مساحت ۴۲۵ مترمربع بنا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از برنامه‌های دهه فجر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان خواهد بود.

وی مطرح کرد: آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با هدف نجات انسان‌ها از ظلم و ستم با استقرار نظام مقدس اسلامی و با اراده ملت به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری و امامت رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان افزود: پشتوانه مردمی این نهضت عظیم، خون‌های پاکی است که تاکنون برای حفظ و استمرارآرمان‌های متعالی این انقلاب نثار شده است.

ربیع یگانه در ادامه تصریح کرد: امروز در چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب، بار دیگر اثبات می‌گرددکه ملت شریف و سرافراز ایران، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب وصیانت از استقلال، آزادی، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.

وی یادآور شد: امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد، اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نمایند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمنان چون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود با تحریم جنگ اقتصادی و روانی که به راه انداخته است افزود: اما دشمن نمی‌داند رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان در پایان مطرح کرد: بر همه ما مسئولان لازم است تا با تداوم راه وآرمان‌های مقدس امام و شهدا خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتارخودقرار دهیم و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا