ورزش

ضرب الاجل برای بارسا: ۱۰۰ میلیون یورو جور کنید!

باشگاه بارسلونا تنها ۱۲ روز دیگر فرصت دارد که بتواند شرایط را برای خرید بازیکنان مدنظرش در این تابستان فراهم کند.

به گزارش “ورزش سه”، شرایط مالی بد باشگاه بارسلونا همچنان ادامه دارد و آنها به سختی در تلاش هستند تا بتوانند کسری بودجه به وجود آمده در راستای رعایت قوانین فرپلی مالی سختگیرانه اعمال شده از سوی لالیگا و همچنین یوفا و جذب بازیکنان مدنظرشان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را جبران کنند.

پیش از این گفته شده بود که آنها به مبلغ مشخصی نیاز دارند تا بتوانند این شکاف به وجود آمده را پر و هرچه زودتر برای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند اما تا به حال موفق به انجام این کار نشده‌اند و خوان لاپورتا به شدت در تلاش است تا بتواند این وضعیت را به بهترین شکل بهبود ببخشد.

ضرب الاجل برای بارسا: ۱۰۰ میلیون یورو جور کنید!

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که بارسا باید نهایتا تا تاریخ ۳۰ ژوئن مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به دست آورد. این مبلغی است که برای فروش ۴۹ درصد از سهام بارسا استودیو در بودجه در نظر گرفته شده بود و تنها با این مبلغ است که بارسا قادر به رعایت قانون ۱:۱ در فرپلی مالی برای جذب بازیکنان است.

هنوز مشخص نیست که برنامه مدیران بارسا برای تهیه این مبلغ چه خواهد بود اما لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه به صورت جدی در حال پیگیری این وضعیت هستند تا شرایط برایشان از چیزی که هست بدتر نشود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا