سیاسی

وزارت نیرو نسبت به تغییر و اصلاح تعرفه برق مناطق گرمسیری اقدام کند

وزارت نیرو نسبت به تغییر و اصلاح تعرفه برق مناطق گرمسیری اقدام کند


نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس با اشاره به اقلیم بسیار گرم بادرود گفت: از وزارت نیرو استدعا داریم که نسبت به تغییر و اصلاح تعرفه برق مناطق گرمسیری مجدداً اقدام نماید.

به گزارش ایلنا، حسین عبدلی در نشست امروز ( یک شنبه 10 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: درود و سلام بر ملت شریف و بزرگوار ایران بخصوص مردم حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر که با حضور پرشور خود حماسه‌ای جدید آفریدند و باعث ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی است.امروز یکی از بنیادی‌ترین و ضروری‌ترین نیاز جامعه ما دو چیز است؛ اصلاح وضعیت اقتصادی و حفظ وحدت و آرامش در بین آحاد مردم مملکت ما است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات کلان در حوزه بهداشت و درمان بسیار زیاد است. طرح‌ها و قوانین متعددی داریم که متأسفانه اجرایی نشده و لازم است دولت فعلی و دولت آینده دقت بیشتر و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی در شهرستان نطنز، پروژه آبرسانی به شهرستان است که 20 سال پیش شروع شد ولی متأسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات همچنان متوقف شده است از وزیر محترم نیرو خواستارم که نسبت به اجرایی شدن این پروژه اقدام نمایند.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم اضافه کرد: مشکل دوم در حوزه راه است، یکی از مشکلات و جاده‌هایی که مکرراً تصادفات مرگ‌بار روزانه اتفاق می‌افتد را خدمت شما عرض می‌کنم که اولین درخواست دو بانده شدن جاده نطنز به سایت هسته ای شهید احمدی روشن است همچنین دو بانده شدن جاده بادرود به نطنز و تعریض جاده قمصر به جوشقان قالی و جاده قمصر به روستا قزآن است. با توجه به بروز تصادفات مرگ‌بار روزانه نیازمند رسیدگی و پیگیری عاجل است.

عبدلی گفت: در ارتباط با وزارت بهداشت و درمان ما در پذیرش دستیاران سهمیه مناطق محروم را منظور کردیم اما در توزیع این دستیاران بعنوان متخصص به نام شهرستان جذب می شود اما متأسفانه به نام یک بیمارستان کار می‌کنند وقتی که شما دستیار پزشکی را برای یک منطقه محروم پذیرش می‌کنید، منصفانه است که عادلانه عدالت درمانی رو اجرایی کنیم که متأسفانه در شهرستان چنین موضوعی در ده سال گذشته اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس بیان کرد: یکی از مشکلات دیگر در بخش بهداشت و درمان با توجه به اینکه جمعیت بادرود در تقسیمات کشوری 30 هزار نفر بوده اما عملاً 60 هزار نفر است.  در دو شهرستان مجاور ما، شهرستان اردستان و شهرستان آران و بیدگل یک ظرفیت 30 هزار نفری، خدمات درمانی را از منطقه بادرود دریافت می‌کنند لازم است این بحث و آمار و مورد توجه قرار دهند که بادرود نیازمند توجه ویژه است.

وی ادامه داد:  درخواست دیگر در ارتباط با تسریع و اجرایی کردن اتمام ساختمان بیمارستان فاطمیه بادرود با حداقل 64 تخت بیمارستانی است امیدواریم وزارت بهداشت و درمان نسبت به موضوع فوق توجه و دقت کافی را داشته باشند.

عبدلی خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: از سال‌های گذشته بادرود به دلیل گرمای طاقت و حدود اقلیم بسیار گرم به عنوان گرم‌ترین منطقه در استان اصفهان از وزارت نیرو استدعا داریم که نسبت به تغییر و اصلاح تعرفه برق مناطق گرمسیری مجدداً تجدیدنماید.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم اظهار کرد: در ارتباط با وزارت ورزش و امور جوانان نسبت به احیای تنها زمین چمن مرکز شهرستان شهر نطنز که متأسفانه به مدت ب20 سال است که متروکه مانده است لازم است که وزارت محترم ورزش و جوانان اهتمام ویژه‌ای را مبذول دارند.

وی افزود: در ارتباط با مدیریت آستانه مقدس امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد در شهرستان نطنز که موضوعی است که حداقل 10 سال است نظارت و مدیریت سازمان اوقاف بسیار بسیار از نظر بنده مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته است، امامزاده‌ای که حداقل 4 تا 5 میلیون نفر در سال زائر دارد اما از خدمات کافی جهت زائران برخوردار نیست. طرح توسعه امامزاده کاملاً کنار گذاشته شده است و بی‌توجهی، کم دقتی و ضعف مدیریت در آن امامزاده سال‌های سال است که متأسفانه باعث نارضایتی عموم مردم شده است.

عبدلی گفت: در ارتباط با وزارت جهاد کشاورزی، قانون در ارتباط با تخصیص اعتبارات  و در ارتباط با اعتبارات لازم جهت لایروبی قنوات در شهرستان نطنز و بخش قمصر به دلیل بروز خشک‌سالی سال‌های اخیر بنده خدمت وزیر محترم عرض کردم که بی آبی،  کم آبی و خشک سالی مزید بر علت شده  ولازم است اعتبارات ویژه‌ای جهت لای‌روبی قنوات منظور گردد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس خاطرنشان کرد: در ارتباط با مشکلات سایر بخش‌های حوزه انتخابیه ما مطمئنیم که با توجه به اینکه دولت، دولت مستعجلی است و دولت جدیدی در راه است امیدوارم پیام ما و آن مشکلاتی که جهت مردم ثبت شده و با توجه به اینکه دولت جدید، دولتی است که مطمئناً راه شهید جمهور رییسی ادامه خواهد داد، پیگیر مطالبات عموم مردم شهرستان خواهد بود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا