حوادث

آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران اباعبدالحسین (ع)

سردار قنبری خبر داد

رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری در پنجمین قرارگاه اربعین که در سالن جلسات پلیس آگاهی با حضور معاونان و رؤسای ادارات برگزار شد، با اشاره به آمادگی کامل این پلیس جهت تأمین امنیت زائران ابا عبدالحسین (ع)، اظهار داشت: مأموریت اربعین یک مأموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و زائران است، افزود: مسئولان تیم‌های پلیس آگاهی در استان‌های هدف که درگیر مأموریت اربعین هستند باید با اشراف اطلاعات و شناخت کامل به جغرافیای انتظامی و عملیاتی نسبت به تأمین نظم و امنیت زائران گرانقدر و همچنین کشف علمی جرایم در حوزه‌های عملیاتی ویژه پلیس آگاهی اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: تخصیص امکانات و تجهیزات در پایانه‌های مرزی جهت بالا بردن امنیت و نظم در راهپیمایی عظیم حسینی اشاره کرد و گفت: استفاده از تجهیزات فنی و پایش در مرز (دوربین‌های پلاک خوان, خودروهای گشت و مورتور سیکلت) برای پیجویی و پیگیری جرایم و کشف علمی جرم حین مأموریت از جمله برنامه ریزی های انجام شده است.

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای مأموریت بزرگ اربعین در حوزه مقابله و پیشگیری با سرقت هدف گذاری شده است، گفت: کنترل سارقان سابقه دار و حرفه‌ای و آزاد شده از زندان، گشت زنی هدفمند در مناطق جرم خیز از دیگر برنامه‌های این ایام می‌باشد.

سردار قنبری با بیان اینکه سعی ما بر این است که در شأن اربعین حسینی مأموریت‌های خود را به سرانجام برسانیم، خاطرنشان کرد: در کنار این مراسم باشکوه سایر مأموریت‌های پلیس آگاهی در سطح کشور به طور جدی پیگیری می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا