حوادث

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور کاهش جرائم پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ”روح اله یاری زاده” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی ضمن اشاره به دستگیری ۱۳ نفر معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد افزود: در این طرح ماموران انتظامی موفق شدند ۲۵ نفر سارق مسلح و عادی را دستگیر کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف ، تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح میتوان به کشف ۲۵ فقره سرقت،کشف ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری و همچنین مقادیر زیادی اموال سرقتی و آلات و ابزار سرقت اشاره نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان پس از اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، از همکاری مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه نگهداری و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

خبرنگار علی رنجکش

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا