حوادث

اعزام ۵ فروند بالگرد و یک هواپیمای آبپاش به استان‌های غربی

در پی وقوع حریق‌های متعدد صورت گرفت؛

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۵ فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش برای اطفای حریق به استانی‌های غربی کشور اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع حریق‌های متعدد در استان‌های غربی کشور گفت: با توجه به وقوع حریق در چهار استان غربی کشور در حال حاضر ۵ فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای آبپاش ایلوشین از جمعیت هلال احمر و نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حال اطفای حریق و انتقال نیروها به مناطق صعب العبور هستند.

این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: فرایند اطفای حریق به صورت زمینی و هوایی با مشارکت ستادهای مدیریت بحران استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در حال انجام است.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران در پایان گفت: در این استان‌ها تقریباً گسترش آتش سوزی مهار شده ولی همچنان احتمال وقوع حریق در سایر نقاط وجود دارد و با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، پتانسیل حریق در بسیاری از مناطق کشور بالاست.

گفتنی است؛ طی روزهای اخیر آتش سوزی گسترده در سه نقطه از مراتع و جنگل‌های بلوط استان لرستان یک نقطه شهرستان چگنی و دو نقطه شهرستان کوهدشت همچنین گیلانغرب به وقوع پیوسته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا