حوادث

اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه در دیدار با حامد باجمانلو رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین طی سخنانی گفت: با توجه به گزارشات دریافت شده در ورزش ورامین یک کار انقلابی و جهادی صورت گرفته است.

وی افزود: کسب عناوین مختلف در عرصه‌های داخلی و خارجی و همچنین برنامه‌های اجرایی در بعدهای مختلف حقانیت ورزش و جوانان ورامین را به اثبات رسانده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: برخی از این میزبانی‌ها در شرایط امکانات یک استان انجام گرفته که نشان از ظرفیت‌های ورامین دارد.

وی گفت: کنترل آسیب‌های اجتماعی با قوه قهریه انجام پذیر نیست و باید به سمت اقدامات فرهنگی رفت که ایجاد زمینه ورزشی منجر به کاهش آسیب اجتماعی خواهد شد.

القاصی مهر افزود: ایجاد زمینه‌های ورزشی منجر به در برگیری یک خانواده بزرگ می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی در رخدادهای مهم داشته باشد.

فرمانده ناجا شرق استان اذعان داشت: قهرمانان خود الگوی مناسبی برای قشر نوپا می‌باشند و تکریم این نام آوران انگیزه را در بین جوانان شهر بارور می‌کند.

القاصی مهر افزود: مجموعه انتظامی شرق استان تهران حامی ورزش شهرستان است.

ورامین آماده میزبانی رخدادهای ورزشی در استان تهران است

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرمانده انتظامیشرق استان تهران گفت: این انتصاب برای شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران منشأ خیر خواهد بود.

حامد باجمانلو رستمی به بخشی از پتانسیل منطقه اشاره داشت و افزود: حضور ۱۰ هزار ورزشکار نشان دهنده ظرفیت بالای ورامین در بعد قهرمان پروری است، به طوری که در بسیاری از رشته‌ها دارای ملی پوش هستیم.

وی اشاره کرد: در یکسال اخیر در بعد قهرمانی و همگانی اتفاقات مهمی رخ داد و منجر به درخشش نام ورامین در میادین مختلف شد.

رستمی اظهار داشت: برگزاری سه رویداد بزرگ کشوری و ۱۰ رقابت استانی ماحصل خدمات سیستم اجرایی بوده که سال قبل به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در بخش انتظامات و همکاری در خصوص برگزاری مسابقات کشوری و استانی در ورامین سپاسگزار زحمات فرماندهی انتظامی هستیم.

رستمی اظهار داشت: اعلام آمادگی می‌کنیم در حوزه جنوب شرق یا حتی استان میزبان نهادهای انتظامی در قالب مسابقات ورزشی باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا