حوادث

انتقامی جانکاه در انتظار تروریست‌ها است

سردار رادان اعلام کرد؛

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دشمنانی که در صدد از بین بردن وحدت در داخل ایران اسلامی هستند، هشدار داد و گفت: تروریست‌های هم قسم شده با معاندان، منتظر انتقامی جانکاه باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز وارد استان سیستان و بلوچستان شد و بازدیدی از مقر انتظامی راسک داشت.

هدف فرمانده کل انتظامی از این سفر بررسی وضعیت امنیتی راسک و نگاه موشکافانه به حادثه تروریستی روز جمعه به مقر انتظامی آن است.

سردار رادان با حضور در راسک و در حاشیه بازدید از مقر انتظامی این شهرستان با اشاره به اینکه حادثه تروریستی و سبعانه رخ داده در مقر انتظامی راسک و شهادتِ جوانانِ برومندِ این سرزمین در لباس مقدس پلیس بر دردها و آلام شهدای پیشین ما افزوده شد، گفت: بروز این واقعه تلخ در شرایطی رخ داده که این مقر، در حال خدمت رسانی به عموم شهروندان بوده است.

وی افزود: البته آنچه که موجب روشنایی و امید برای دلاورمردان فراجا بوده و هست، حمایت قاطع و منسجم ملتی بزرگ است و چه عنایتی می‌تواند رفیع‌تر از این قدرشناسی ملی باشد.

رادان با اشاره به اینکه، در چند روز اخیر شاهد سیلِ همدردی و هم صدایی مردمِ نجیب ایران با خادمانِ شأن در فراجا هستیم، گفت: این همراهی به هر اندازه که برای ما قابل احترام و موجب خشنودی بوده، برای دشمنان عایدی جز خواری و ذلت نداشته است.

وی تصریح کرد: بر خود فرض می‌دانم که از یکایک هموطنانِ عزیزتر از جانم تشکر نمایم چراکه ابراز همدردی آنان مرهمی بر دل‌های داغ‌دیده خانواده شهدا است و دشمن نیز به درستی می‌داند ما ملتی هستیم که هم سرنوشتیم و دلمان برای یکدیگر می‌تپد؛ از تمام علما و روحانیون بزرگوار اهل تسنن، مردم غیرتمند سیستان و بلوچستان، رؤسای قوا، فرماندهان نیروهای مسلح، هنرمندان و جامعه ورزشی کشور نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

رادان در پایان تروریست‌هایی که با دیگر دشمنان ایران زمین، هم قسم شده اند را نیز مورد عتاب و خطاب قرار داد و گفت: شهید اهل تسنن فراجا و دیگر شهیدان گلگون کفن این حادثه تروریستی هویتی ابدی و عبرت‌آموز برای شما هستند، کسانی که وحدت مردم ایران را نمی‌خواهند و به چنین شیوه‌های ناجوانمردانه‌ای دست می‌زنند، بدانند، بیاموزند و به خاطر داشته باشند، که تا خونِ مطهرِ این شهیدان بر خاکِ پاکِ این سرزمین ریخته می‌شود درختِ تنومندِ انقلابِ اسلامی پایدارتر و استوارتر از پیش خواهد بود و به اِذنِ الله انتقامی جانکاه در انتظار شما نامردمان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا