حوادث

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این رابطه هشت نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در سطح استان سمنان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارقان سیم و کابل، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق و کلاه برداری آهن آلات از جمله این رویدادهای پلیسی است.

وی ضمن بیان اینکه دو سارق سیم و کابل در گرمسار دستگیر و ۶۰ متر کابل برق و ابزارآلات سرقت کشف شد، افزود: سارق سیم و کابل برق هوایی شاهرود نیز طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و این فرد به انجام ۳۴ فقره سرقت اعتراف کرد در همین رابطه مالخر پرونده نیز مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه یک مورد کلاهبرداری آهن آلات نیز در سمنان شناسایی شد، ابراز داشت: متصدی باسکول طی تبانی با فروشنده بار میزان ثبت شده را دستکاری و ۱۴ میلیون تومان کلاهبرداری کردند که در نهایت مبلغ به حساب صاحب باسکول عودت داده شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در راستای اجرای طرح آرامش بیش از سه کیلوگرم تریاک در یکی از روستاهای سمنان کشف و دو نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: طی عملیات دیگری ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک خودرو ۲۰۶ در گرمسار کشف و یک نفر دستگیر شده است.

وی افزود: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی سرخه مقادیری لوازم آرایش و بهداشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و مشخص شد فرد قاچاقچی متهم فرار ی بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا