حوادث

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در الهیه

 سرهنگ ضرونی خبر داد؛

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک موبایل قاپ حرفه‌ای در محله الهیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر بازداشت یک موبایل قاپ گفت: به دنبال دریافت خبرهایی مبنی بر سرقت و قاپ زنی تلفن همراه از شهروندان، عوامل کلانتری ۱۰۱ تجریش گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط آلوده و جرم خیز را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران در حال گشت زنی در محدوده بودند که یکی از شهروندان اعلام کرد که تلفن همراه وی به تازگی سرقت شده و سارق نیز متواری شده است. با در اختیار قرار دادن مشخصات ظاهری متهم و اجرای طرح مهار، سارق در اتوبان مدرس مورد شناسایی قرار گرفت، اما این فرد به محض مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت که در همین راستا عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و سارق آغاز شد.

ضرونی ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، متهم متوقف شد اما این بار برای فرار با مأموران درگیر شده و اقدام به حمله به سمت آن‌ها کرد که با اقدام به موقع عوامل کلانتری، متهم زمین‌گیر و دستگیر شد. همچنین پس از بازرسی اولیه از متهم، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه آیفون که به تازگی سرقت شده بود از این فرد کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری، شاکی شناسایی شده و و گوشی مکشوفه به وی تحویل داده شد. همچنین متهم در جریان بازجویی‌ها به موبایل قاپی و ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه آیفون اعتراف کرد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه شناسایی دیگر شکات و دستگیری همدست و مالخر این فرد نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا