حوادث

بازداشت 2 زن و یک مرد که در نقش مامور آمار دزد طلاهای زنان رودسر بودند +جزییات

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از انهدام باند سارقان طلاجات در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با توجه به قرائن و مستندات موجود سرانجام اعتراف کرد و به برنامه ریزی برای انجام سرقت با یک مرد و ۲ زن دیگر اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است.

وی با اشاره به گزارش‌های اعلام شده به پلیس 110 درخصوص سرقت توسط 2 زن در قالب مامور آمار در روستای لاتک بخش رحیم آباد شهرستان رودسر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک متهم مرد 38ساله را شناسائی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، افزود: متهم با توجه به قرائن و مستندات موجود سرانجام اعتراف کرد و به برنامه ریزی برای انجام سرقت با یک مرد و 2 زن دیگر اعتراف کرد.

جوانمردی با اشاره به همکاری و هماهنگی مقامات قضائی شهرستان‌های رودسر و لاهیجان در شناسائی و دستگیری متهمان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر در عملیات‌های ضربتی مجزا 2 سارق زن 33 و 37ساله و یک همدست مرد 26ساله متهم را دستگیر کردند.

وی به دستگیری مالخر 51ساله این پرونده در شهرستان لاهیجان و کشف اموال سرقتی فروخته شده اشاره کرد و گفت: کلیه متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر تشکیل باند سرقت و برنامه‌ریزی مدون در خصوص انجام این جرم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه خودروی 206 و تاکسی سمند متهمان که برای ارتکاب سرقت استفاده شده بود توقیف شد، افزود: پس از بازسازی صحنه جرم متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراجل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا