حوادث

تعقیب و گریز هالیوودی برای دستگیری دزدان حرفه ای خودروها در تهران

حوادث رکنا: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو و محتویات خودرو خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری 118 ستارخان در حال گشت زنی در خیابان “پاییزان” به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و پس از استعلام شماره پلاک آن، مشخص گردید که خودرو دارای سابقه سرقت می باشد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان با رویت ماموران به سرعت و به شیوه بسیار خطرناکی متواری شدند و تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ افشار افزود: پس از مدت طولانی تعقیب و گریز و عدم توجه سارقان به ایست پلیس، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودروی متهمان را متوقف و آن ها را دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اعضای این باند سه نفره متشکل از دو نفر مرد 40 ساله و یک نفر 22 ساله بوده و دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو می باشند. شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو معترف شدند و تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ برای کشف جرائم احتمالی شدند.

سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا