حوادث

جزییات حمله وحشتناک سگ های ولگرد به دختر 5 ساله تبریزی + عکس

حوادث رکنا: دختر 5 ساله تبریزی بر اثر حمله سگ‌ های ولگرد از ناحیه صورت آسیب دید و روانه بیمارستان شد.

به گزارش رکنا،  این حادثه در حالی شامگاه جمعه برای دختر پنج‌ساله رخ داد که چندی پیش نیز پسر ۷ ساله‌ای به نام امیرعلی در باسمنج بر اثر حمله سگ‌های ولگرد جان باخت و یک کودک دیگر در کندرود هم که مورد حمله سگ‌ها واقع شده بود با ورود بموقع همسایه‌ها نجات یافت‌.

پس از این حادثه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با عذرخواهی بابت حادثه سگ گزیدگی برای یک کودک تبریزی، تغذیه سگ‌های بدون صاحب را عامل اصلی تجمع و افزایش تعداد آنها در داخل شهر دانست.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیبه هراتی اعلام کرد: مدیریت شهری خود را موظف و ملزم به پیگیری این موضوع دانسته و تا پایان روند درمانی و بهبود این کودک، در کنار خانواده او خواهد بود.

 وی با اشاره به خواسته‌های متعدد شهروندان در خصوص جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب، اظهار کرد: معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز موظف هستند به صورت روزانه نسبت به زنده‌گیری و انتقال سگ‌های بدون صاحب به سازمان پسماند اقدام کنند.

 وی افزود: بعد از جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب و تحویل آنها به سازمان مدیریت پسماند، انتقال به مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب، فرایند کنترل جمعیت و عقیم‌سازی آغاز می‌شود.

 هراتی با بیان اینکه یکی از معضلات اساسی در خصوص جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب غذادهی برخی شهروندان به این سگ‌ها است، افزود: غذا‌رسانی به سگ‌ها در پارک‌ها و خیابان‌های شهر باعث تجمع و پرسه زنی این حیوانات شده و مشکلات بهداشتی و ایمنی برای شهروندان ایجاد می‌کند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا