حوادث

جزییات قتل پسر 15 ساله در دخمه متروکه خفاش پیر مازندران ! + فیلم گفتگو اختصاصی با پدر مقتول

حوادث رکنا:پدر بنیامین 15 ساله که جسدش بعد از 2 هفته دست و پابسته در یک شرکت صیادی پیدا شد می گوید اگر 5 روز زودتر متهم پرونده اعتراف کرده بود او را زنده پیدا می کردند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، نیمه های خردادماه بود که تصویر یک پسر نوجوان در فضای مجازی انتشار یافت، در کنار این عکس متنی از خانواده او عنوان شده بود که این عکس متعلق به پسر نوجوانشان به نام بنیامن 15 ساله است که در تاریخ 15 اردیبهشت از خانه خارج شده و پس گذشت 2 روز هنوز بازنگشته است.

غیبت دو روزه بنیامین که به گفته خانواده اش 2 روز به طول کشید باعث شد تا آنها فکر تفریح و مسافرت بنیامین با دوستانش را از سر بیرون کنند و در نهایت در 17 اردیبهشت ماه برای اولین بار با فوریت های پلیسی 110 تماس و گزارش گم شدن فرزندشان را رسما اعلام کردند.

خانواده این پسرنوجوان در اولین گزارش خود ماجرا را اینگونه شرح داده بودند که بنیامین حدود ساعت 10 صبح روز 15 اردیبهشت به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شده و پس از تماس های مکرر پدرش برای برگشتن به خانه جواب منطقی نداده و بعد از آخرین صحبتش تلفن او ساعت 14 همان روز برای همیشه از دسترس خارج و تا کنون هم پیدا نشده است.

پس از اعلام خانواده مهدوی مبنی بر ناپدید شدن پسر شان و مراجعه حضوری به کلانتری بهشهر بنابر دستورات قضایی تیمی زبده برای رمز گشایی این پرونده معمایی وارد عمل شدند تا پرده از راز  مفقود شدن بنیامین بردارند.

در بررسی های ابتدایی ماموران پلیس تحقیقات از خانواده و دوستان او را در دستور کار خود قرار دادند و در نهایت با اقدامات فنی پلیسی انجام شده متوجه شدند که آخرین مکانی که رد تلفن بنیامین زده شده است سرکوچه خانه شان بوده و پس از آن دیگر موبایل او روشن نشده است ، کارگاهان در حال بررسی جزئیات پرونده بودند که در تاریخ یکم خرداد ماه پسر جوانی با خانواده بنیامین پای در کلانتری گذاشت و ادعای عجیب و غریب و دور از واقعیتی را بیان کرد.

این پسر که (م) نام دارد از دوستان قدیمی بنیامین است که تنها 3 سال با او تفاوت سنی داشته و مدعی شد به خاطر عذاب وجدانی که به سراغش آمده تصمیم گرفته اصل ماجرای ناپدید شدن دوستش را فاش کند.

او در اعترافات هولناکش گفت که بنیامین چند ماهی با یک مردی حدود 60 ساله دوست شده بود که در محله شان از اسم و رسم خوبی برخوردار نیست تقریبا تمام محل از دست او و کارهای بی اخلاقش شاکی هستند.

همین موضوع کافی بود تا پلیس به سرنخ های جدیدی از ناپدید شدن این پسر نوجوان به دست بیاورد و تحقیقاتش را به شکل وسیع تر و تخصصی تری انجام بدند.

در گام بعدی پلیس با بازجویی از (م) علت اصلی دوستی این 3 نفر با هم را جویا شد که (م) گفت: من و بنیامین چند سالی بود که باهم دوست بودیم و به هم اعتماد زیادی داشتیم اما چند هفته قبل از این اتفاق یک روز با (ف) صحبت می کردم که ناگهان فیلمی از داخل گوشی موبایلش به من نشان داد و گفت که با بنیامین سر این فیلم و عکس ها به مشکل برخورده است و بارها همدیگر را تهدید کرده اند ، منک ه خودمم از (ف) دل خوشی نداشتم جریان را برای بنیامین تعریف کردم و او به دنبال فیلم هایی بود که (ف) مدعی بود از بنیامین و چند نفر دیگر در دست دارد همین باعث شده تا روز جنایت به بهانه صحبت کردن او را به جنگل های اطراف محله مان ببرد من هم آنها راتعقیب کردم و در کمال ناباوری متوجه شدم (ف) در حال خفه کردن بنیامین است برای همین از او فیلم گرفتم ، او بنیامین را خفه کرد و زمین را کند او را چال کرد.

پلیس بعد از اعترافات هولناک این پسر جوان در اولین اقدام دستور شناسایی و بازداشت (ف) را صادر و در کمترین زمان ممکن او به دام افتاد.

این مظنون به قتل  از ابتدای بازجویی ها منکر قتل بنیامین شد و ادعا کرد (م) به دلیل اختلافاتی که با او دارد این تهمت را به او زده و او در ناپدید شدن و یا مرگ بنیامین نقشی ندارد و تمام این موارد زاده ذهن خود (م) است، اما پلیس به این صحبت های ضد و نقیض هر دو متهم اکتفا نکرد و آن دو را برای بازسازی صحنه و کشف جسد به آدرسی که (م) مدعی بود (ف) جسد بنیامین را خاک کرده برد، زمانی از شروع جستجوی پلیس نگذشته بود که (م) به ناگهان شروع به خندیدن کرد و تمام ادعاهایش را پس گرفت و به ماموران گفت با شما شوخی کرده ام.

همین موضوع باعث شد تا پلیس به خود (م) بیشتر شک کند و او را مورد بازجویی تخصصی قرار دهد که در نهایت او اعتراف کرد که با (ف) همدست بوده و باهم بنیامین را کشته و در یک شرکت متروکه صیادی دفن کرده اند.

تیم تجسس پلیس وارد عمل شد و بعد از ساعتی جسد بنیامین 15 ساله در حالتی که دست و پایش بسته بود از زیر خاک بیرون کشیده شد.

از این قسمت ماجرا به بعد هر دو نفر به قتل پسر نوجوان 15 ساله متهم و روانه زندان شدند و پرونده به دادسرای جنایی ساری ارجاع داده شد .

در تمام جلسات بازجویی (ف) هنوز قتل را به گردن نگرفته و مدعی است که خود (م) بنیامین را کشته و برای رد گم کنی او را متهم جلوه می دهد که بر همین اساس بازپرس جنایی پرونده تحقیقات فنی و تخصصی خود را آغاز کرد تا هرچه زودتر از رازهای این قتل هولناک و معمایی پرده بردارد.

از همین رو خبرنگار جنایی رکنا در تماس تلفنی با برادر و پدر بنیامین به جزئیات دقیق تری دسترسی پیدا کرد که در ادامه آن را باهم می خوانیم:

خودتان را معرفی می کنید:

من محمد مهدوی هستم پدر بنیامین

بنیامین جند سال داشت؟

15 سال

فرزند چندم شما بود؟

پسر دومم بود

از چه زمانی متوجه ناپدید شدن پسرتان شدید؟

15 اردیبهشت ماه بود که بنیامین از خانه خارج و دیگر برنگشت

در طول روز با او تماس نگرفته بودید تا متوجه شوید کجاست؟

چرا، روزی که این اتفاق افتاد من خودم خانه بودم و چندین بار به بنیامین زنگ زدم گفتم پسر نمی خواهی به خانه برگردی و او هر بار می گفت من در محله هستم و می آیم

چه شد که متوجه شدید او ناپدید شده است؟

ساعت 2 بعداز ظهر بود که به بنیامین زنگ زدم تا از او بخواهم به خانه برگردد اما در میان صحبت هایمان تلفن او خاموش شد و بعد از آن دیگر هیچ وقت روشن نشد.

خبر ناپدید شدن پسرتان چه زمانی به پلیس اعلام کردید ؟

17 اردیبهشت ماه بود

چرا بعد از 2 روز؟

من تصورم این بود که بنیامین با دوستانش جایی رفته و بالاخره بر میگردد اما وقتی دو روز از او بی خبرماندیم وتلفنش را روشن نکرد با پلیس تماس گرفتیم و اعلام کردیم بنیامین48 ساعت است به خانه برنگشته وتحقیقات از همان روز شروع شد.

دوستان بنیامین را می شناختید؟

تقریبا همه پسرهای محله باهم دوست هستند و من هم هیچ وقت به این موضوع شک نکرده بودم

شما متوجه دوستی پسرتان با متهم پرونده که پیرمرد است شده بودید؟

بله اما فکر نمی کردم مشکلی در این مورد وجود داشته باشد

دوست بنیامین (م) چطور؟ او را می شناختید؟

بله (م) فقط 3 سال از بنیامین بزرگتر بود خیلی وقت بود باهم دوست بودند.

چه شد که (م) دست به اعتراف زد؟

فکر می کنم اول خرداد بود که (م) به بهانه عذاب وجدان به در مغازه پسر بزرگترم رفت و مدعی شد که از قتل بنیامین مدارکی در دست دارد و مطمن است که (ف) او را به قتل رسانده و در جنگل دفن کرده است.

بعد چه شد؟

وقتی جریان را شنیدم شوکه شدم از او خواستم به همراه ما به کلانتری بیاید و همین جریان را برای ماموران هم تعریف کند

پس چرا بعد از آن گفت که فیلم و عکسی وجود ندارد و آنها را منکر شد؟

نمی دانم وقتی با اطلاعاتی که(م) به پلیس داد (ف) بازداشت شد به آدرسی که (م) گفته بود رفتند و در آنجا هنگام جستجوی جسد یکباره زیر خنده زد و گفت دروغ گفته و قصد آزار و اذیت (ف) بوده است.

(ف) تا الان قتل را پذیرفته است؟

نه هنوز مدعی است که او قتلی را انجام نداده  و همه این موارد از ذهنیت مریض(م) و خصومتی است که با من دارد.

شما (ف) را می شناسید؟

بله او هم محلی ماست و متاسفانه به بداخلاقی و کارهای خلاف عرف معروف است، کل محله از دست او و کارهایش شاکی اند

(ف) سابقه دار هم هست؟

بله به جز پرونده پسرم 15 شاکی دیگر هم دارد

(م) چطور؟

نه او سابقه ندارد و فکر می کنم گول این مرد را خورده است و ممکن است با او همدست باشد.

چه شد که به شرکت صیادی رفتید؟

(م) بعد از بازجویی های زیادی که از او انجام شد در نهایت گفت با (ف) همدست بوده و جسد بنیامین را در این شرکت دفن کرده اند، پلیس هم به شرکت متروکه صیادی رفته و جسد بنیامین را در حالی که دست و پایس را بسته بودند پیدا کردند.

پلیس بعد از کشف جسد پسرتان مورد جدیدی را بیان نکرد؟

چرا آنها گفتند که زمان مرگ بنیامین 5 روز قبل از کشف جسد بوده است

یعنی اگه (م) زودتر اعتراف می کرد او را زنده پیدا می کردند؟

بله، بنیامین چند روز قبل به عنوان گروگان پیش آنها بوده و برایش آب و غذا می بردند اما وقتی متوجه شدند  پلیس به دنبال آنها است او را کشته اند.

آخرین اطلاعاتی که از پرونده بنیامین دارید چیست؟

بازپرس پرونده گفته که (ف) هنوز اعتراف نکرده و جنایتش را نپذیرفته است، ولی همه ما مطمئن هستیم کار خودش است و مننظریم پلیس هرچه زودتر راز های این پرونده را برای ما کشف کند تا یک خانواده از این عذابی که هر روز می کشند و به دنبال علت کشته شدن فرزندشان هستند مطلع شودن.

گزارش رسمی پلیس مازندران درباره پرونده خفاش پیر

رئیس پلیس آگاهی مازندران، گفت: با تلاش پلیس قاتل نوجوان ۱۵ ساله بهشهری دستگیر شد.

سرهنگ علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری قاتل نوجوان 15 ساله بهشهری و همدست وی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی خبر داد.

وی افزود: در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه، فردی به پلیس آگاهی بهشهر مبنی بر مفقود شدن فرزند 15 ساله خود مراجعه کرد و موضوع ر دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران پلیس استان پس از بررسی‌ اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی به یک پیرمرد 60 ساله و فردی 17 ساله مظنون شدند.

قیصری بیان کرد: با اعترافات متهم به قتل این نوجوان 15 ساله جسد وی که در شبه جزیره میانکاله دفن شده بود، کشف شد.

وی ادامه داد: علت تامه قتل در دست بررسی است و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه  ادامه دارد.

 

 

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا