جامعه

جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور

سرهنگ شیرانی خبر داد؛

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در اکثر جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در اکثر جاده‌های کشور به شکل روان گزارش شده است. تنها در محدوده سد امیرکبیر در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس شاهد ترافیک نیمه‌سنگین اما روان هستیم.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های ما از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک در برخی از معابر مانند آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران خواهیم بود که البته به نظر نمی‌رسد که منجر به ترافیک سنگین شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: وضعیت جوی تمامی جاده‌های کشور در حال حاضر مناسب گزارش شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. اما با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش‌ها لازم است رانندگان به‌طورکلی آمادگی مواجهه با بارندگی در جاده‌ها را داشته باشند. در این شرایط باید فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل رعایت شود و رانندگان با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد یا ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور بدره – دره شهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

آگهی
حوادث

جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیران، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است.

وی افزود: البته برابر گزارش‌ها، ترافیک در دو محور آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرویلا نیز روان اما پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محورهای دهگلان – حسین آباد و ریگان – ایرانشهر دو محور مسدود شریانی هستند و محورهای گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وازکبلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند نیز جزو دیگر محورهایی هستند که به دلیل انسداد فصلی تردد از آنها فعلاً انجام نمی‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که شرایط جوی در آسمان تمامی جاده‌های کشور آرام بوده و هیچ مداخله جوی در محورهای مواصلاتی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا