حوادث

حضور نماینده تام‌الاختیار فراجا در خوزستان

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد؛

اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل فراجا در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکیم عبداللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان، میز ارتباطات مردمی با حضور سرهنگ «رحیم ثنائی» مدیر کل ارتباطات مردمی دفتر فرماندهی فراجا و ستوان یکم سجاد عبداللهی (کارشناس ارتباطات) در روزهای ششم، هفتم، و هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ بازرسی استان به آدرس اهواز بلوار گلستان جنب صدا و سیمای مرکز خوزستان واقع در معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با مردم استان و کارکنان پلیس استان دیدار و به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: شهروندان خوزستانی می‌توانند برای دیدار با نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل فراجا با طرح سؤال‌ها، مشکلات، نظرات و پیشنهادهای خود در حوزه انتظامی و ترافیکی در ساعات و روزهای اعلام‌شده به مکان تعیین شده مراجعه کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا