حوادث

حکم اعدام کارگردان شیطان صفت شکسته شد / 4 دختر با نقشه خانم مربی به دام سیاه کاگردان افتادند + عکس و جزییات

حوادث رکنا: این مرد و همدستش دوباره محاکمه می شوند
با شکسته شدن حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سرشناس که با ترفند شیطانی چهار دختر دانش آموز را به تله انداخته و آزار داده در دیوان عالی کشور، وی بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود .

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال و نیم  قبل با شکایت دختری نوجوان آغاز شد.

 وی که همراه مادرش به پلیس آگاهی رفته بود اظهارات تکان دهنده‌ای را علیه یک تهیه کننده و کارگردان سرشناس مطرح کرد.

 نیلا ۱۵ ساله گفت: من از طریق خانم مربی که در یک آموزشگاه با او آشنا شده بودم به دام سیاه کارگردان سرشناس گرفتار شدم.

 وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :  مربی جوان می‌گفت یک کارگردان سرشناس را می‌شناسد که مدعی است با اهورا مزدا در ارتباط است .او می‌تواند رذایل اخلاقی و شیاطین را از انسان‌ها دور و روح را پاک کند. من که تحت تاثیر حرف‌های خانم مربی قرار گرفته بودم خواستم تا با کارگردان سرشناس ملاقات کنم .من برای ملاقات به خانه وی در شمال تهران رفتم .

نقشه شیطانی

دختر نوجوان ادامه داد: کارگردان سرشناس که حدود ۵۰ سال سن داشت حرف‌های عجیبی می‌زد .او  می‌گفت چون تازه به سن نوجوانی رسیده‌ام روحم پاک است  و او می‌تواند کاری کند تا با افراد ماورایی ارتباط باشد و از این طریق به همه خواسته‌هایم برسم .بعد از چند دقیقه خانم مربی ما را تنها گذاشت تا مرد میانسال بتواند با من صحبت کند .مرد میانسال گفت  برای اینکه شیاطین را از من دور کند باید لباس‌هایم را درآورد. من اینکار را انجام دادم اما او مرا آزار داد و خواست در این رابطه با کسی حرفی نزنم. شب وقتی به خانه برگشتم حال روحی ام به هم ریخته بود که مادرم به ماجرا پی برد و از من خواست تا از کارگردان سرشناس و خانم مربی شکایت کنم .حالا آمده ام و از آنها شکایت دارم.

شکایت های مشابه

با این شکایت ماموران به تحقیق پرداختند اما  دومین شکایت به دست پلیس رسید. دختری نوجوان در دام سیاه تهیه کننده میانسال افتاده و تحت آزار قرار گرفته بود.

 درسا ۱۷ ساله که همراه پدرش به پلیس آگاهی رفته بود گفت :من از طریق مربی یک آموزشگاه با تهیه کننده ۵۰ ساله آشنا شدم. خانم مربی می‌گفت تهیه کننده میانسال می‌تواند روحم را از ناپاکی‌ها ،پاک کند و مرا به خواسته‌هایم برساند .به همین خاطر با او قرار ملاقات گذاشتم. من به خانه تهیه کننده میانسال رفتم اما او مرا آزار داد. من  از ترسم نزدیک به یک ماه سکوت کردم تا اینکه فهمیدم یکی دیگر از دوستانم هم با همین ترفند به دام سیاه مرد میانسال افتاده و تحت آزار قرار گرفته است .به همین خاطر ماجرا را به خانواده‌ام گفتم. اما همکلاسی ام از ترس آبرویش سکوت کرد و حرفی به خانواده‌اش نزد .به همین خاطر نتوانست  از آنها شکایت کند .اما من همراه پدرم آمدم تا از کارگردان میانسال شکایت کنم.

بازداشت کارگردان سرشناس

در حالی که شمار شاکی‌ها به  4 دختر نوجوان رسیده بود تهیه کننده ۵۰ ساله در خانه ویلایش در شمال تهران ردیابی و بازداشت شد و پلیس با اطلاعاتی که از دختران نوجوان گرفته بود مربی ۴۰ ساله را نیز بازداشت کرد.

در دادگاه چه گذشت؟

نخستین جلسه تحقیق از دو متهم در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران و با حضور شاکی ها برگزار شد.

 در این جلسه یکی از دختران نوجوان گفت :وقتی برای اولین ملاقات به خانه کارگردان میانسال رفتم او حرف‌های عجیبی زد .او  می‌گفت برای اینکه شیاطین را از من دور کند لازم است لباس‌هایم را درآوردم من که از شنیدن این حرف تعجب کرده بودم از اتاق بیرون آمدم و به خانم مربی پناه بردم .

اما خانم مربی گفت: خودش هم برای اینکه از پلیدی‌ها پاک شود چنین کاری را کرده و هیچ مشکلی وجود ندارد .من که فریب حرف‌های خانم مربی را خورده بودم تسلیم خواسته شوم مرد کارگردان شدم.

شاکی دیگر گفت :من به تازگی فهمیده‌ام چند دختر دانش آموز دیگر هم به دام این مرد افتاده‌اند. اما از ترس آبرویشان سکوت کرده و پیگیر پرونده نشده‌اند .این مرد باید به سزای عملش برسد چون  زندگی چندین دختر را تباه کرده است.

 سپس دو متهم اتهام هایشان  را انکار کردند و حرف‌های ضد و نقیضی زدند. خانم مربی اتهام اغفال و معاونت در آزار و اذیت را نپذیرفت و مدعی شد خودش هم قربانی جنایت سیاه بوده است.

حکم اعدام برای کارگردان سرشناس

با تکمیل تحقیقات  و تشریح شکایت شاکی ها، دو متهم پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات دادگاه کارگردان سرشناس را به اعدام و همدستش را به زندان محکوم کردند.

شکسته شدن حکم سنگین

اما با اعتراض وی به حکم صادره و ادعای وی مبنی بر اینکه دختران دانش آموز را آزار نداده است ،پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی دوباره قرار گرفت و قضات عالی رتبه حکم اعدام این کارگردان را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب پرونده به شعبه همعرض فرستاده شد تا وی و همدستش بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا